تابناک کهگیلویه و بویراحمد
هدف از تشکیل این گروه نهادینه کردن فرهنگ حمایت از محیط زیست است و امیدبدین نکته داریم که به مرور زمان بتوانیم تاثیر گذار در این حوزه باشیم و حمایت از محیط زیست را برای همه ی اهالی شهرمان نهادینه کنیم.
کد خبر: ۲۷۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶ 13 August 2016
درپی درج خبری از سوی تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در پیج اینستا گرام این سایت تحلیلی خبری مبنی بر بی مهری بعضی از شهروندان نسبت به اماکن و وسائل موجود در فضاهای عمومی ، تعدادی از جوانان شهر لنده در اقدامی تحسین برانگیز به پارک تپه ی نور الشهدای لنده آمدند و با تمیز کردن و پاک سازی فضای این پارک حمایت خود را از محیط  زیست اعلام کردند.
عضو گروه حامیان محیط زیست لنده در گفتگو با تابناک گفت : هدف از تشکیل این گروه نهادینه کردن فرهنگ حمایت از محیط زیست است و امیدبدین نکته داریم که به مرور زمان بتوانیم تاثیر گذار در این حوزه باشیم و حمایت از محیط زیست را برای همه ی اهالی شهرمان نهادینه کنیم.
لازم به ذکر است با پیگیریها و هماهنگی صورت گرفته خبرنگار تابناک با شهردار شهر لنده مبنی بر حمایت از این گروه ، مهندس تقی زاده حمایت خود را از شکل گیری این گروه اعلام داشتند و بنابر قول ایشان در جهت حمایت از گروه حامیان محیط زیست در لنده مقرر گردید، شهردار لنده نشستی با اعضای این گروه داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار