افزایش پایاداری شبکه برق کهگیلویه

مدیریت شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه کانون‌های خطر در نقاط مختلف خطوط انتقال و شبکه برق شهری شناسایی شده است، گفت: با رفع مشکلات، تقویت نقاط مانور و نصب کلیدهای قابل قطع بار پایداری برق شهرستان افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۹۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 06 March 2016
خسرو پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت اظهار داشت: در راستای کاهش تلفات و خاموشی برق اقداماتی متعددی انجام و بخشی از مشکلات فیدرها در شهرستان رفع شده است.

مدیریت شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه کانون‌های خطر در نقاط مختلف خطوط انتقال و شبکه برق شهری شهرستان کهگیلویه شناسایی شده است، تصریح کرد: با رفع مشکلات، تقویت نقاط مانور و نصب کلیدهای قابل قطع بار پایداری برق شهرستان افزایش یافته است.

پرویزی با بیان اینکه هزینه راه‌اندازی احداث خط دو مداره فیلگاه به سوق 180 میلیون تومان است، افزود: این پروژه از مهمترین کارهای صورت گرفته شرکت توزیع برق در مدت اخیر است که با احداث این خط برق حومه غربی دهدشت از کارخانه آجر و شهر سوق جدا شد.

وی با بیان اینکه با ایجاد و افتتاح خط تک مداره از چارمه به چنگلوا برق حومه غربی از طریق شهرستان لنده تامین می‌شود، گفت: طول این خط تک مداره 6 کیلومتر است که احداث آن سبب کاهش بار فیدر حومه غربی می‌شود.

مدیریت شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه با اشاره به رشد مصرف بار در شهرستان، گفت: مصرف بار امسال نسبت به سال 93 نزدیک به 8 مگاوات رشد داشته است.

پرویزی عنوان کرد: افزایش رشد جمعیت، ازدیاد نرخ رشد جمعیت شهری، بالارفتن سطح رفاه نسبی مردم، ورود لوازم مصرفی جدید به بازار، پایین بودن راندمان لوازم برقی و عدم نظارت کافی بر استانداردهای مصرف از عوامل مهم رشد مصرف انرژی در شهرستان است.

وی به شناسایی تعداد 673 مورد برق غیرمجاز در شهرستان کهگیلویه در 2 ماه اخیر اشاره کرد و افزود: در هر نقطه‌ای از شهرستان که انشعاب غیرمجاز برق شناسایی شود علاوه بر تشکیل پرونده و ارسال به مراجع قانونی جریمه برای آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار