تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
اکثریت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سه حوزه کهگیلویه بزرگ،گچساران وباشت و همچنین حوزه ی بویراحمد و دنا در نطق های انتخاباتی خود حمایت قاطع خود را از آیت الله ملک حسینی اعلام کرده بودند
کد خبر: ۱۸۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹ 29 February 2016
آیت الله شرف الدین ملک حسینی با رای قاطع شرکت کنندگان در انتخابات خبرگان رهبری به عنوان نماینده مردم استان در این مجلس انتخاب شد
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آیت الله ملک حسینی با ۳۲۷ هزار و ۸۴۶ رای در مقابل 327هزار و 846رای به عنوان نماینده منتخب مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری  معرفی شد.آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عضو لیست خبرگان جامعتین است.

محمد کاظم نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:مردم کهگیلویه و بویراحمد با اکثریت مطلق آرا آیت الله ملک حسینی را برای دومین بار به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: در اجرای ماده 67 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان بویراحمد آماده دریافت شکایات است.

نظری گفت: به استناد ماده 69 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می توانند ظرف یک هفته از تاریخ اخذ رای ، شکایت خود را به دبیرخانه شورای نگهبان اعلام کنند.

لازم به توضیح است اکثریت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سه حوزه کهگیلویه بزرگ،گچساران وباشت و همچنین حوزه ی بویراحمد و دنا در نطق های انتخاباتی خود حمایت قاطع خود را از آیت الله ملک حسینی اعلام کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار