مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به طور رسمی خبر شهادت شهیدان راستگو و رخشان را به خانواده آنها اعلام کرد
کد خبر: ۱۱۷۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ 17 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز با حضور در منزل شهیدان رخشان و راستگو به صورت رسمی خبر شهادت این عزیزان را به خانواده آن‌ها ابلاغ کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در دیدار خانواده شهید رخشان با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا عزیزان زیادی را در بخش سلامت از ما گرفت، گفت: شهید "ستار رخشان" یکی از این شهدا است که در آن روز‌های سخت، خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه قرار داد و در نهایت جان خود را در این راه از دست داد.

وی با بیان اینکه شهید رخشان در داروخانه شهید کشاوز لوداب مشغول به کار بود که به بیماری کرونا مبتلا شد، بیان کرد: مدت‌ها بود پیگیر پرونده شهادت این شهید والامقام بودیم و باید مسیری طی می‌شد که در نهایت با صبر و بردباری خانواده از سوی کمیسون مربوطه در مرکز کشور شهادت این عزیز از حوزه بهداشت و درمان تایید شد.

حجت‌الاسلام خرم‌روز همچنین در دیدار با خانواده شهید هادی راستگو شهید امنیت که اسفند سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد، گفت: این شهید بزرگوار برای حفظ آرامش و آسایش جامعه به شهادت رسید و اگر آن‌ها نباشند امنیت جامعه برقرار نمی‌شد.

وی بیان کرد: قدردان زحمات همه عزیزان در نیروی انتظامی هستیم، شهادت شهید "هادی راستگو" روز گذشته رسما به ما اعلام شد که مجددا به خانواده بزرگوار وی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم در این دیدار با اشاره به جانفشانی کادر بهداشت و درمان در زمان بیماری کرونا گفت: در آن ایام پزشکان متخصص و عمومی، پرستاران و اعضای کادر بهداشت و درمان زیادی را از دست دادیم که سهم استان کهگیلویه وبویراحمد از رشادت‌های کادر درمان شهید زراعی و شهید رخشان است.

سعید جاودان سیرت بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در روز‌های آغاز به کار دولت سیزدهم خدمات بزرگی در راستای مقابله با بیماری کرونا انجام دادند که خدمات رئیس جمهور شهید هرگز فراموش نخواهد شد.

وی عنوان کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر و در هفته دو تا سه هزار نفر در ایران براثر بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دادند و فضای رعب و وحشتی ایجاد شده بود، اما حوزه سلامت در کنار مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام داد و شاهد از بین رفتن این ویروس در کشور بودیم.

در پایان سردار کیقباد مصطفایی که در دیدار با خانواده شهید راستگو حضور داشت، با بیان اینکه وظیفه اصلی تامین آرامش جامعه بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: همه خدمات مرهون نعمت امنیت است و تا نعمت امنیت نباشد رشد و توسعه‌ای شکل نمی‌گیرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد، افزود: در شاخص‌های امنیتی جزء استان‌های امن کشور هستیم که با زحمات نیرو‌های خدوم انتظامی و رشادت‌های شهیدان از جمله شهید راستگو به دست آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار