نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان روز سوم تیرماه در تهران خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 17 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید ریحان ناجی مقدم گفت: بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد روز سوم تیرماه ۱۴۰۳ با شعار «خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی» با حضور خیرین مدرسه ساز، مسئولان کشوری و استانی در کتابخانه مرکزی تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز رکن اصلی و اساسی و بازوی توانمند دولت در ساخت و ارتقا فضا‌های آموزشی هستند که اقدامات و فعالیت‌های خوبی در سطح کشور و استان در عرصه تعلیم وتربیت انجام داده اند بیان کرد: در بیست پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در آبانماه سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تعهد خیرین بود که همه تخصیص پیدا کرد.
ناجی مقدم گفت: خیرین تا کنون بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان کهگیلویه وبویراحمد ساخته اند و هم اکنون ۵۰ مدرسه خیرساز در سطح استان در حال ساخت است.
نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان افزود: این جشنواره فرصتی برای مشارکت خیرین به منظور رفع مشکلات فضا‌های آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شهر یاسوج و دانشگاه فرهنگیان که در همین جا از همه خیرین عزیز در اقصی نقاط کشور و خیرین هم استانی و هم استانی‌های عزیز ساکن در تهران دعوت می‌کنیم زینت بخش این جشنواره در تالار علامه امینی دانشگاه تهران باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار