جمع‌‌آوری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از جمع‌آوری 400 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 28 February 2016
ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه امنیت غذایی جامعه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های سلامت است، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان گچساران در این راستا با دیگر ادارات مربوط اقدامات زیادی انجام داده است.
وی افزود: در این خصوص مانور بزرگ سلامت با هدف افزایش و ادامه کنترل نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در گچساران برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از دیگر اهداف این مانور حفظ و ارتقاء ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه و حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و مسافران نوروزی بوده است.
اسدپور ادامه داد: این مانور سلامت با شرکت 6 گروه بازرسی با ترکیبی سه نفره و یک گروه نظارتی انجام شد.
این مسئول در شبکه بهداشت و درمان گچساران از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این طرح از ابتدای اسفندماه تا 15 فروردین 94 با هدف کنترل و نظارت بهداشتی هر روز در راستای کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اجرایی می‌شود.
وی از کشف و ضبط افزون بر 400 کیلوگرم مواد غذایی فاقد مجوز و تاریخ مصرف گذشته در گچساران خبر داد و گفت: این مقدار مواد کشف شده توسط اکیپ‌های نظارتی شبکه بهداشت و درمان گچساران کشف و ضبط گردید.
اسدپور یادآور شد: این مقدار مواد خوراکی غیرقابل استفاده از 50 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف شد که عمده این مقدار در عمده‌فروشی‌ها گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار