یاران سیدباقر به زارعی پیوستند+تصاویر

جمع کثیری از اصلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا با در نشستی که یکشنبه شب برگزار شد، اعلام حمایت خود را از غلام محمد زارعی اعلام کردند.
کد خبر: ۱۸۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 22 February 2016
جمع کثیری از اصلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا با در نشستی که یکشنبه شب برگزار شد، اعلام حمایت خود را از غلام محمد زارعی اعلام کردند.

به گزارش «بویر نیوز»، در این نشست که چهره های شاخص اصلاح طلب و رئیس ستاد انتخاباتی سیدباقر موسوی حضور داشتند عنوان شد: به دلیل اینکه مجمع اصلاح طلبان قبل از مشخص شدن وضعیت صلاحیت سیدباقر موسوی وی را ردصلاحیت کردند و جایگزین برایش انتخاب کردند قطعا این تصمیم مهندسی شده می دانیم.

در این جمع که نزدیکترین افراد به سیدباقر موسوی از جمله رئیس ستاد وی حضور داشتند، همچنین بیان شد: با توجه به اینکه سیدباقر موسوی حاضر به پذیرش گزینه معرفی شده توسط مجمع نشد فلذا بر این بارویم وی ترجیح می دهد گزینه دیگری به جز فرد معرفی شده به عنوان جایگزین وی باشد و نظر به عملکرد اصلاح طلبانه غلام محمد زارعی در مجلس شورای اسلامی در مواردی از جمله برجام، دفاع از اصلاح طلبان کابینه دکتر روحانی و همچنین انتصاب مدیران اصلاح طلب بر همین اساس وی بهترین گزینه جایگزین برای رای اصلاح طلبان حامی سیدباقر موسوی است و قطعا سیدباقر نیز از این موضوع خرسند خواهند بود.
همچنین در این جلسه گفته شد: سیدباقر موسوی بارها بصورت تلویحا رضایت خود از معرفی غلام محمد زارعی را به عنوان گزینه جایگزین خودشان عنوان کرده اند.

12223132432908 (4)
12223132432908 (3)
12223132432908 (5)



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار