کد خبر: ۱۸۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 22 February 2016
رجایی نسب کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را سپاسگذارم که توفیقی نصیبم شد که در جمع مردمی هستم که مایه فخر و مباهات استان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما با اراده این ملت و پیشوایی امام راحل برای تحقق حاکمیت مردم و اجرای قانون در مملکت ایجاد شده است.

رجایی نسب تصریح کرد: نابسامانی ها و نبایدهای رژیم گذشته باعث شد که امام راحل دست به قیام بزند و مردم لبیک گوی امام شوند و انقلاب به وجود آمد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حاکمیت قانون از خصوصیات ممتاز این انقلاب و نظام بوده و باید باشد،گفت: در نظام جمهوری اسلامی و بر اساس قانون اساسی حاکمیت مردم حق طبیعی است.

رجایی نسب در ادامه بیان کرد: بی قانونی و بی توجهی به قانون به معنای هرج و مرج و نابسامانی است لذا همه باید در مقابل قانون تمکین کنند.

وی همچنی گفت: قانون به عنوان معیار است و تمام اعمال و رفتار انسان های هر جامعه را باید با قانون سنجید.

این کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هم قانون، مجلس و قانون گذار مهم است، گفت: در گام اول و برای دست یافتن به این ابزار اساسی و رسیدن به قانون جامع باید دید که قانون گذار کیست و جایگاه قانون کجاست،گفت: اهمیت موضوع بسیار مهم است که پس از تحقیق و تفحص باید فردی انتخاب شود که چراغ راه جامعه باشد.

رجایی نسب همچنین گفت: وظیفه مردم در بحث انتخاب قانون گذار حساس و مهم است.

این کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قانون گذار باید بی عیب و بی نقص باشد، گفت: وظئفه مردم بسیار مهم است از این رو مردم حق ندارند به هر کسی رای دهند باید با حساسیت فرد اصلح انتخاب شود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه نماینده مجلس وظیفه اش نظارت است، بیان داشت: ناظر باید بینا باشد و خطایی از آن سر نزند و یکسان ببیند و تبعیضی قایل شود.

رجایی نسب کاندیدای دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نظام اسلامی اراده، خواست و حرف مردم بر همه ناظرین ارجعیت برتری دارد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه برای ارائه خدمت و مبارزه با فساد و نشر و ترویج احکام اسلامی و رفع موانع مردم آمده ام، گفت: خدا می داند که برای نام و نشان نیامده ام جایگاه قضایی دارم که به مراتب از جایگاه نماینده برتر است.

رجایی نسب اذعان کرد: به جهت اینخه خود را از مردم می دانم و خود را کوچکتر از مردم می دانم و نابسامانی هایی که وجود دارد که به سامان می شود و اهانت به اراده مردم و بی توجهی به تفکرات مردم می بینم در عرصه انتخابات حضور یافتم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم باید فرد اصلح را تشخیص و انتخاب کنند، گفت: در راستای حفظ حقوق و آزادی مشروع قدم برخواهم داشت.

رجایی نسب تصریح کرد: آزادی مشروع، امنیت، رفاه و سلامت حقوق مردم هستند لذا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی که در جمع مردم شهر سی سخت سخن می گفت: از دنا به عنوان پیشانی استان یاد کرد و گفت، گفت: شهرستان دنا به عنوان قطب گردشگری، سیاحتی و تفریحی و کشاورزی است.

رجایی نسب ادامه داد: محصولات کشاورزی مردم باید به گونه ای در معرض خرید و فروش قرار گیرد که دچار مشکل نشود.

وی گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته سردخانه ای که باید محصولات کشاورزی را نگهداری کند و خرید تضمینی وجود ندارد که این امر موجب ضرر و زیان زیاد به کشاورزان شده است.

رجایی نسب در بخشی دیگر از سخنان خود به رد صلاحیت های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: نسبت به جایگاه شورای نگهبان تعرض نمیکنم و اعتقاد دارم که جایگاه شورای نگهبان ممتاز است.پرونده سازی ها و گزارشات بی اساس مقدماتی در رده های پایین صورت می گیرد تا افرادی که از خدمت محروم شوند.

وی ادامه داد: به عنوان طلبه و قاضی در این معرض قرار گرفتم و فرصت لازم از بنده سلب شد.

وی بیان داشت: امیدواریم در کشور شرایطی فراهم شود که به مردم خدشه ای وارد نشود.

رجایی نسب در پایان نقش مردم در تمام امور را مهم خواند و با تاکید بر اینکه با صداقت پا به عرصه رقابت گذاشتم، گفت: امنیتی که در کشور حکم فرما است ناشی از وجود مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار