طبیعت زیبای دیشموک در حال نابودی است

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: بخش عمده طبیعت زیبای دیشموک در حال نابودی است و اگر تخریب منابع طبیعی و محیط زیست با این روند ادامه یابد زمانی فرا خواهد رسید که در حسرت دیدن یک درخت بلوط خواهیم بود.
کد خبر: ۱۸۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 16 February 2016

حسن امیریان ظهر امروز در نشست با دهیاران منطقه دیشموک اظهار کرد: دهیاران شهرداران هر روستا هستند و باید نسبت به خدمات‌رسانی به‌روز و به موقع نسبت به ساکنین روستا اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: دهیاران باید تمهیدات لازم را در جهت مرتفع شدن مشکلات روستا به‌کار گیرند تا ساکنین روستاها با مشکلات کمتری مواجه باشند.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: 28 روستای دیشموک دارای دهیار است که نقش ارزنده‌ای در زیباسازی و بهسازی هر روستاها بر عهده دارند.

وی افزود: دهیاران باید بر مشکلات روستاها اشراف کامل داشته باشند و برنامه‌ریزی دقیقی برای پیشرفت روستا در دستور کار خود قرار دهند.

امیریان گفت: تخصیص اعتبار در جهت عمران و آبادی روستا به دهیاران و برنامه‌های آنها بستگی دارد.

وی با بیان اینکه دهیاران باید حفاظت از محیط زیست روستایی خود را از مهم‌ترین برنامه‌های خود بدانند گفت: بخش عمده طبیعت زیبای دیشموک در حال نابودی است و اگر تخریب منابع طبیعی و محیط زیست با این روند ادامه یابد زمانی فرا خواهد رسید که در حسرت دیدن یک درخت بلوط خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دهیاران باید مردم روستاها را در گسترش باغ‌های روستایی تشویق کنند و با غرس کردن نهال‌ در هفته درختکاری باعث احیاء طبیعت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار