بد اخلاقی‌های دنباله‌دار علیه سردار هاشمی

حال که گزارشات نتوانست شورای نگهبان را تحت تاثیر قرار دهد اینبار به فضاهای مجازی و حدس و گمان پناه آورده‌اند که «شوک بزرگ در کهگیلویه» اتفاق افتاده است و سردار هاشمی رد صلاحیت شده‌اند.
کد خبر: ۱۸۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 16 February 2016
 مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنانیوز؛
علی صفدری
همان زمان که سردار هاشمی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و در موسسه نیرو گس‌تر به دور از هیاهوهای سیاسی در حال خدمت بودند بداخلاقی و تخریب ایشان توسط عده‌ای مغرض مدام اتفاق می‌افتاد. بد اخلاقی‌های که هرگز مانع از خدمت و اراده پولادین سردار نگردید.‌‌ همان زمان کسانی بودند که از بزرگ شدن سردار و بالا رفتن محبوبیت ایشان هراس داشتند و با بهانه‌های ساختگی و تهمت‌های دروغین سعی در تخریب ایشان داشتند.

البته دلسوزان در‌‌ همان زمان مدام به تخریب گران و گزارش نویسان تذکر می‌دادند که سردار هاشمی یک سرمایه ملی و استانی هستند و لازم است که ما برای توسعه شهرمان از این سرمایه استفاده کنیم اما حجم گزارشات و حسادت‌ها به حدی بود که در ‌‌نهایت هم فرصت‌های زیادی را از استان و شهرستان گرفتند.

از روز اول که سردار تحت فشار و دعوت گسترده مردم در صحنه انتخابات حاضر شدند این تخریب‌ها و تهمت‌های ناروا چندین برابر گردیدند و هر روز یک تهمت جدید و یک پرونده جدید برای ایشان رونمایی گردید. همچنین در این مسیر به دور از اخلاق برخی از رسانه‌های جریان مخرب و ضد توسعه شهرستان که رشد و پیشرفت هیچ نیروی جدیدی را بر نمی‌تابد نیز پیش قراول بودند و هستند.

آنها ابتدا با راه انداختن نظر سنجی جعلی و بعد ارایه آن در فضاهای رسمی و شانتاژ بر روی این احتمال که سردار رد صلاحیت خواهد شد این موج جدید را شروع کردند که در ‌‌نهایت با تیزبینی و معیار قرار گرفتن قانون این خدعه ره به جایی نبرد و سردار هاشمی با تایید شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت گردیدند.

حال که گزارشات نتوانست شورای نگهبان را تحت تاثیر قرار دهد اینبار به فضاهای مجازی و حدس و گمان پناه آورده‌اند که «شوک بزرگ در کهگیلویه» اتفاق افتاده است و سردار هاشمی رد صلاحیت شده‌اند. که یقینا این تی‌تر و اخبار جز دروغ چیز دیگری نیست.

این اخبار دروغ و این تخریب‌ها به خوبی نشان می‌دهند که هراس از شکست خوردن از حامیان مردمی سردار تا چه اندازه بالاست و یقینا تخریب گران خوب می‌دانند حضور سردار در این صحنه چه نتیجه خوبی برای مردم و چه شکست مفتضحانه‌ای برای انان در پی خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سرفاریابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
رأی ما قطعا آقای هاشمی هستش
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار