دیدار زارعی با بانوان

نماینده دو شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت:در دوران نمایندگی بنده اولین مدیرکل خانم در استان منصوب شد،اولین خانم در سمت معاون سیاسی فرماندار منصوب شد ولین خانم به شورای شهر یاسوج راه یافت و این همان وعده ای بود که بانوان داده بودم.
کد خبر: ۱۸۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 15 February 2016
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، همایش بانوان شهرستانهای بویراحمد ودنا به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی درحسینه الزهرای شهر یاسوج برگزار شد.
نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار نیکی ها، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، حضرت زینب کبری (س) گفت:پرستاران سرچشمه جوشان مهر وعطوفت اند، که کلام مهر آفرینشان گرمای درد را به خنکای عشق ومهربانی تبدیل می کند ورنج توان فرسای بیماران را با تبسم خویش می کاهند.
غلام محمد زارعی تصریح کرد: زیبا منزلتی است که این نام (پرستار) در کنار نام بانوی آئینه های رنج (حضرت زینب (س)) قرار می گیرد تقارن مبارک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در تقویم ایران اسلامی، امتداد مسیر صبر و استقامتی است که آن حضرت در دشت کربلا آفرید.
زارعی بیان کرد: امروز پرستاران ایران اسلامی با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، خود نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذارده‌اند.
وی افزود: روز پرستار در تقویم ایران اسلامی همچنین یادآور مجاهدت‌های پرستاران بزرگواری است که در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، آمیزه‌ای از ایثار و استقامت در سنگرهای جهاد و شهادت را خلق کردند و تابلویی بی‌بدیل از ایثار را آفریدند.
زارعی با اشاره به جایگاه بانوان در همه زمینه های اجتماعی ،سیاسی فرهنگی و علمی در بویراحمد ودنا اظهارکرد:در طول دوران خدمتم به عنوان خادم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی تلاش کردم تا بانوان این دوشهرستانهای به جایگاه واقعی خوددر جامعه دست پیدا کنند.
وی گفت:در دوران نمایندگی بنده اولین مدیرکل خانم در استان منصوب شد،اولین خانم در سمت معاون سیاسی فرماندار منصوب شد ولین خانم به شورای شهر یاسوج راه یافت و این همان وعده ای بود که بانوان داده بودم.
وی ادامه داد: به دنبال ایجاد فضای بودم که جوانان بوراحمد ودنا رشد کنند و در آینده بقرای بانوان خبر های خوشی خواهم داشت.
بر پایه این گزارش ،بوسه غلام محمد زارعی بر دستان مادرشد از نکات قابل تحسین این همایش
بود که مورد استقبال جامعه بانوان قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار