معاون رئیس جمهور در یاسوج:
مولاوردی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت یازدهم با افت سیاست اجتماعی مواجه بودیم گفت:بادرایت دولت تدبیر سیاست اجتماعی روبه افزایش وبهبودی است و در آموزش کلیدی یکی از مباحث اصلی ما پایداری شبکه هاست
کد خبر: ۱۷۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 08 February 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده روز دوشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی - شبکه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده و دستگاه های اجرایی مرتبط جنوب کشور در یاسوج گفت:برای خروج کشور از بن بست شعار اصلی رئیس جمهور آرامش سیاسی اجتماعی و تعامل سازنده با جهان است که باعث نجات اقتصاد کشور میشود.
سیاست کلیدی دولت تدبیر وامید تعامل سازنده با جهان هست.
شهیندخت مولاوردی افزود:دولت تدبیر و امید با پیگیری ها و برنامه هایی که انجام داده است، توانست یک ثبات نسبی را به اقتصاد کشور بدهد.
وی از جمله کارهای مهم که دولت تدبیر آنهار را مهم می شمارد ، رونق فعالیتهای اقتصادی وافزایش صادرات غیرنفتی است.
مولاوردی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت یازدهم با افت سیاست اجتماعی مواجه بودیم گفت:بادرایت دولت تدبیر سیاست اجتماعی روبه افزایش وبهبودی است و در آموزش کلیدی یکی از مباحث اصلی ما پایداری شبکه هاست.

 معاون رئیس جمهور افزود: دولت باید تسهیل گر شرایط و محیط برای فعالیت ها باشد.ما از نظر انباشت سرمایه مشکلی نداریم ولی متأسفانه سرمایه گذاران خارجی فعلأ رغبت به سرمایه گذاری درکشور را ندارند که خدا را شکر بعد از برجام شرایط روز به روز بهتر میشود.

 مولاوردی با اشاره به محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:سرمایه گذاری در زیرساخت های استان شما بسیار ضروری است.دربحث آسیب های اجتماعی 17 سازمان وظیفه دارند و بودجه دریافت میکنند.ما هم انتظار نداریم با این بودجه ها بتوانیم تمامی مشکلات حوزه زنان وخانواده را حل کنیم.
گزارش :جهان مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار