کد خبر: ۱۶۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴ 22 January 2016
فرهاد مهدوی راد رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا در این باره به خبرنگار سفیر دنا گفت:ساماندهی خانه های استیجاری موجب ایجاد نظم و امنیت در اسکان مسافران می شود.
مهدوی راد با اشاره به ظرفیت بالای شهر سی سخت در پذیرش حجم بالایی از گردشگران در فصول گرم سال که موجب درآمد زایی مردم از طریق صنعت گردشگری می شود ابراز داشت :ساماندهی خانه های استیجاری مشکلات و آسیب های اجتماعی را به حداقل می رساند.
رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری دنا ابراز داشت:در طرح ساماندهی خانه های استیجاری با تورگردانهای غیر مجاز برخورد قانونی صورت میگیرد.
وی اجرای نظارت بهداشتی بر خانه های استیجاری را یکی از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود:بنگاههای املاک مجوز اجاره دادن سوئیت های موقت را ندارند و در صورت مشاهده چنین مواردی نیز برخورد لازم صورت میگیرد.
مهدوی راد داشتن سند ،بیمه نامه ،نرخ نامه مجوز رسمی از اداره اماکن و نیروی انتظامی را از الزامات فعالیت دارندگان خانه های استیجار فصلی دانست و خاطر نشان کرد:هویت افراد متقاضی باید برای مجریان طرح خانه مسافر مشخص شود و در صورت نداشتن مدارک شناسایی از خدمات خانه مسافر بی بهره می شوند.
این مقام مسئول تاکید کرد:مجریان طرح خانه مسافر باید هر روز آمار اسکان خود را به اداره میراث فرهنگی اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار