خون این عالم ربانی وحدت ملت های مسلمان را دوچندان خواهد کرد.
کد خبر: ۱۵۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴ 03 January 2016
سید موسی خادمی شنبه شب در پیامی با تقبیح جنایت فجیع و ضد بشری آل سعود در به شهادت رساندن یک روحانی جلیل القدر افزود: خشم ملت های مسلمان نسبت به شهادت شیخ نمر، چهره کریه و ضد بشری آل سعود را بیش از پیش آشکار خواهد کرد.
وی با اشاره به مجاهدتها و تلاش های ظلم ستیزانه رهبر شیعیان عربستان و آزادگی این روحانی برجسته در دفاع از دین اسلام، حقوق شیعیان عربستان و ملت های آزاده بیان کرد: خون این عالم ربانی وحدت ملت های مسلمان را دوچندان خواهد کرد.
خادمی دراین بیانیه واکنش علمای اهل تسنن به اعدام شیخ نمر را بیانگر عجز و ذلت حکومت سفاک عربستان و جلوه ی دیگری از وحدت مسلمانان اعم از شیعه و سنی دانست .
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اعدام شیخ نمر به عنوان یک روحانی منتقد را مصداق اقدام ضدحقوق بشری آل سعود خواند و افزود: سکوت مدعیان حقوق بشری نسبت به این جنایت هولناک ، رسوایی دیگری برای سیاست های دوگانه و پوشالی قدرت های غربی خواهد بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد دربخشی از این پیام به حمایت های حکومت عربستان از تروریست های تکفیری و افراطی اشاره کرد و افزود: شهادت شیخ نمر جلوه دیگری از اقدام های افراطی و غیرانسانی آل سعود است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار