جهانگیری با بیان اینکه در این حادثه از پنج رک مخابراتی موجود در مرکز که هر یک قابلیت پشتیبانی از هزار مشترک را داشت یکی به کلی سوخته و ما بقی سالم هستند.
کد خبر: ۱۵۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 28 December 2015
جاوید جهانگیری رئیس شرکت مخابرات شهرستان دنا در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا با بیان احتمالاتی برای وقوع حادثه روز گذشته در مرکز تلفن دیجیتال شهید رجایی سی سخت از اتصال بخشی از خطوط تلفن ثابت خبر داد.
به گفته جهانگیری هنوز علت اصلی حادثه پیش آمده در مرکز تلفن دیجیتال شهید رجایی مشخص نشده ولی احتمالاتی برای این اتفاق میتوان فرض کرد.
وی نوسانات برقی و فعالیت مداوم دستگاههای دیجیتال را از جمله احتمالات این حادثه عنوان کرد و افزود:تکنسینهای شرکت مخابرات که از تهران به شهرستان اعزام شده اند از صبح امروز در حال پیگیری برای حل مشکلات و اتصال خطوط می باشند.
جهانگیری با بیان اینکه در این حادثه از پنج رک مخابراتی موجود در مرکز که هر یک قابلیت پشتیبانی از هزار مشترک را داشت یکی به کلی سوخته و ما بقی سالم هستند.
رئیس شرکت مخابرات دنا ابراز داشت:چهار هزار شماره دیگر که نقص عمده ای پیدا نکرده اند نهایتا تا عصر امروز به شبکه متصل می شوند.
وی افزود:سفارش انتقال یک دستگاه رک مخابراتی جدید برای یک هزار مشترکی که دستگاه پشتیبان آنها آسیب دیده است داده شده که با انتقال و راه اندازی مجدد این دستگاه سه هفته ای زمان میبرد.
جهانگیری گفت:دستگاه آسیب دیده مربوط به مشترکین با شماره تلفن های 07433444000 به بالا می باشند و سایر شماره ها تا عصر امروز متصل می شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا نشین
|
United States
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
جناب جهانگیری بنده روزانه 10برگه باید فکس کنم تهران که بواسطه مشکل موجود در مرکز تلفن دیجینال،هر روز مجبورم از محل کارم با تاکسی به یکی از کافی شاپهای سیسخت رفته و هزینه ای گزافی را متحمل شوم،نکته اساسی صحبتم فقط یک جمله بیشتر نیست،پس حقوق شهروندی این حقیر بعنوان مشتری شما چه میشود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار