درحضور معاون توسعه روستایی کشور اعلام شد:
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواستار توجه به وضعیت طرح های غیر مشارکتی و به مرحله پرداخت رساندن بودجه این طرح ها شد.
کد خبر: ۱۴۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 18 December 2015
به گزارشتابناک کهگیلویه وبویراحمد،مهندس نیک اقبال پیش از ظهر امروز در نشست با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به خدماتی که نظام جمهوری اسلامی تاکنون در روستاها داشته است، اظهار کرد:یکی از خواسته های ما این است که با توجه به محرومیت استان خصوصا مناطق روستایی امتیازی شبیه به آنچه به روستاهای مرزی داده شد به روستاهای استان ما داده شود.
مهندس نیک اقبال در ادامه صحبت های خود افزود:طرحهای غیرمشارکتی در استان با حمایت دولت به مرحله پرداخت برسد.
وی با اشاره به فعالیت های ویژه دولت در خصوص روستاها گفت:در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به روستا شده است اما خیلی از بخشداری های ما نیروی کافی جهت انجام کار ها ندارند.
نیک اقبال ضمن درخواست برای تغییر روز روستا به هفته روستا گفت: با توجه به اینکه 164روستای ما بالای 20خانوار هستند،این روستاها دارای دهیاری بشوندو همچنین از 505 دهیاری استان کهگیلویه وبویراحمد فقط5دهیاری کد اجرایی دارند که خواستار پیگیری این موضوع هستیم.
معاون استاندار کهگیلویه وبویر احمد به خدمات پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد وگفت:قبل از انقلا روستا های دارای برق استان 30روستا بود که پس از انقلاب به 1708روستا افزایش پیداکرد.
در خصوص آب آشامیدنی روستاهای دارای آب آشامیدنی سالم قبل از انقلاب تنها 18 روستا بودند که به برکت جمهوری اسلامی این رقم به 1470روستا افزایش پیداکرده اند.
در خصوص گاز رسانی قبل از انقلاب 1روستا که پس از انقلاب این روستاها به عدد460روستا رسیده است.
مهندس نیک اقبال درادامه خواستار توجه ویژه برای بررسی سه محور مواصلاتی صعب العبور استان شد که این محورهارا اینگونه نام برد: محور 1- جاده مارگون 2- محور دیشموک به سیلاب کلوار3-محورپیچاب به باشت
انتهای پیام/ج


به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار