استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ اداره و مدیری حق استفاده از امکانات دولتی برای حمایت از کاندیدهای احتمالی و نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس را ندارند.
کد خبر: ۱۴۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 07 December 2015
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ اداره و مدیری حق استفاده از امکانات دولتی برای حمایت از کاندیدهای احتمالی و نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس را ندارند.

 سید موسی خادمی در جمع مسئولان امنیتی و قضایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث 8 آذر دانشگاه آزاد یاسوج گفت: اعطای مجوز در فضای بسته خصوصاً دانشگاه‌ها بر عهده هیئت نظارت دانشگاه است و این هیئت موظف بود تمام الزامات برای برگزاری این همایش را بررسی می‌کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شورای تامین در مواقع و مواردی که امنیت استان دچار مشکل شود ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه با وجود هیئت نظارت دانشگاه آزاد نیازی به ورود شورای تامین به این مسئله نبود، بیان کرد: چنین به نظر می‌رسید که دانشگاه آزاد تمام الزامات لازم برای برگزاری چنین برنامه‌‌ای را بررسی کرده و بر همین اساس مجوز را صادر کرده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به لغو مجوز سخنرانی‌ها و همایش‌ها گفت: تعداد همایش‌ها و سخنرانی‌هایی که در استان لغو شده یا نبوده و یا بسیار کم بوده و فضای حاکم در استان برای برگزاری همایش‌ و سخنرانی‌ها مطلوب بوده است.

خادمی با اشاره به حضور فرماندار بویراحمد در فضای دانشگاه آزاد افزود: فرماندار بویراحمد برای کنترل اوضاع به دانشگاه رفته بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بزرگ نمایی حادثه 8 آذر دانشگاه آزاد یاسوج انتقاد کرد و یادآور شد: حادثه دانشگاه آزاد توسط رسانه‌ها بزرگ نمایی شد.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت دانشگاه آزاد مجوز سخنرانی 8 آذر دانشگاه را صادر کرده بود، عنوان کرد: کسانی که نسبت به برگزاری این همایش معترض بودند می‌توانستند اعتراض خود را به شیوه دیگر بیان کنند، از این رو با کسانی که در برهم زدن همایش نقش داشتند برخورد می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در حمایت از کاندیدهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: با شروع فرآیند انتخابات هیچ مدیری و اداره‌ای حق استفاد از امکانات دولتی برای حمایت از کاندیدهای احتمالی و نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی در انتخابات 7 اسفند را نخواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار