در شبانه روز اخیر بر اثر سقوط موتور سیکلت به دره و برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد ۹ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 08 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پس از اعلام حادثه واژگونی موتور سیکلت و سقوط به دره در جاده کوه سیاه بالاتر از روستای گرداب به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان کهگیلویه، پایگاه‌های شماره یک شهری و قیام به محل حادثه اعزام شدند.
محمدامین نیکویی نژاد افزود: در این سانحه رانندگی یک نفر که جوانی ۲۵ ساله بود به علت شدت جراحت‌های وارده جان باخته بود.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط تکنسین‌های اورژانس برای ادامه خدمات درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت منتقل شد.
تصادف ۲ پراید هشت مصدوم برجای گذاشت
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان همچنین از مصدوم شدن هشت تن درپی تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پراید در شهر دهدشت خبر داد.
نیکویی نژاد افزود: وقوع حادثه تصادف ۲ دستگاه سواری پراید به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ در دهدشت اطلاع داده شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در جاده دهدشت - چرام بالاتر از روستای دم محد اعزام شدند.
وی با اشاره به حضور سریع عوامل اورژانس در محل حادثه تاکید کرد: مصدومان این حادثه نیز پس از انجام اقدام‌های اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت منتقل شدند.
نیکویی نژاد با اشاره به آتش گرفتن یکی از خودرو‌های پراید در این حادثه گفت:۲ نفر از مصدومان طبق اطلاعات اولیه دچار سوختگی بالای ۶۰ درصد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار