معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: براساس بررسی‌های انجام شده گسترش سرانه فضای سبز شهری در این شهر به الگویی در کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۵۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲ 07 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ مهندس اسد معانی روز پنجشنبه در بازدید ازمنطقه نمونه گردشگری شهری چشمه نباتی یاسوج افزود: افزایش سرانه فضای سبز از نه متر مربع در سال ۹۲ به ۱۳ متر مربع در سال جاری در یاسوج یک رکورد در کشور محسوب می‌شود.
وی اظهار داشت : با گسترش فضای سبز توسط شهرداری یاسوج نبود مشکل اسکان برای مسافران در ایام تعطیلات عید فطر گزارش شده است و حرکت ارزنده ای است .
وی افزود: برنامه ریزی، دور اندیشی، تلاش و پشتکار با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان و مسافران از مولفه هایی است که در توسعه فضای سبز شهری یاسوج مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.
معانی تصریح کرد: اسکان مسافران در بوستان های احداث شده در شهر گردشگری یاسوج باعث پیوند دوباره مردم با طبیعت شده است.
شهردار یاسوج هم گفت: با تدابیر اندیشیده شده برای نخستین بار تعطیلات عید فطر در این شهر مشکلی برای اسکان مسافران وجود نداشت.
مهندس محمد علی جاوید افزود: برای اسکان همه مسافران موج اول سفر در یاسوج ظرفیت سازی شده بود.
وی اظهار داشت: با مشارکت سازمان های سیما و منظر شهری، مدیریت پسماند و همه زیر مجموعه شهرداری کار اسکان با موفقیت انجام شده و دغدغه اسکان مسافران دریاسوج برای همیشه برطرف شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار