موضوعاتی از قبیل زندگینامه آیت‌الله ملک‌حسینی و خاطرات برخی از دوستان و شاگردان آن مرحوم در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۷۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 07 February 2017
کتاب زندگینامه مرحوم آیت‌الله سیدکرامت‌الله ملک‌حسینی و ۷ عنوان کتاب پایداری با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در کنگره سرداران شهید این استان رونمایی می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از دفتر مردمی نماینده ولی فقیه در استان، این مراسم عصر امروز، ۱۹ بهمن‌ماه همزمان با هشتمین روز از دهه فحر در کنگره سرداران شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی برگزار می‌شود.
موضوعاتی از قبیل زندگینامه آیت‌الله ملک‌حسینی و خاطرات برخی از دوستان و شاگردان آن مرحوم در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.
ضمائم این کتاب شامل نامه‌ها، دست‌نوشته‌ها و عکس‌های آیت‌الله ملک‌حسینی به همراه برخی اسناد ساواک در رابطه با مبارزات آن عالم مجاهد در دوران پهلوی است.
کتاب زندگینامه آیت‌الله ملک‌حسینی در قطع وزیری و با شمارگان دو هزار جلد از سوی انتشارات چویل منتشر شده و آماده عرضه به دوستداران آن عالم ربانی است.
یادآور می‌شود، آیت‌الله سید‌کرامت‌الله ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری ۱۲ آبان ۹۱ در سن ۸۸ سالگی از دنیا رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار