کد خبر: ۳۵۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 30 December 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به‌همراه مهدوی رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان استانی با خانواده شهید «ناصر امیر‌نژاد» از شهدای فتنه 88 دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح دلایل مظلومیت شهدای فتنه از جمله شهید «ناصر امیر‌نژاد» اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان استانی برای معرفی شهید فتنه از هیچ تلاشی دریغ نکنند و کاستی‌های گذشته در این زمینه را جبران کنند.

آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: مرگ شهید، مرگ حقیقی نیست، تمام دغدغه‌هایشان را خدا محقق می‌کند و آنان را به بهشتی وارد می‌کند که پیش از شهادت به آنان نشان داده بود.
وی تصریح کرد: تحریک‌شدگان آمریکا، وهابیت وغیره در فتنه 88 شهید ناصر امیر‌نژاد را به‌دلیل ظاهر ایمانی‌اش به شهادت رساندند و این نشان می‌دهد حتی ظاهر ایمانی برای دشمنان انقلاب و اسلام بغض‌انگیز است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: مسیری که شهدا در آن حرکت کردند روشن بوده و امیدواریم ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم و بتوانیم از عزت و آبروی خودمان یعنی خون شهدا پاسداری کنیم.

شهید «ناصر امیرنژاد» متولد 1365 در روستای محمودآباد شهر یاسوج دانشجوی رشته هوافضای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران و عضو بسیج دانشجویی این دانشگاه 30 خرداد در فتنه 88 به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار