کد خبر: ۳۲۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 02 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،عدل هاشمی پور با ارسال پیامی چهارمین سال ارتحال آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت.
متن پیام ارسالی
بسم الله الرحمن الرحیم.

« انا لله و انا الیه راجعون »

چهار سال در فراق تندیس معنویت و معرفت حضرت آیة اله سید کرامت اله ملک حسینی حجت و برهان دیانت٬ عشق، صفا و صمیمیت جنوب ایران بوده و هست. ایشان گذرگاه ها و تنگناهای تاریک و خفقان طاغوت را با تأسی از جد بزرگوارش حسین بن علی (ع) با چراغ علم و فقه و معرفت تبدیل به روشنایی انقلاب کرد و در کوران تاریخ، جنوب ایران را دست در دست قائد اعظم خمینی کبیر یدک کشید و رهبری نمود تا رخداد عظیم قیام عشایر جنوب علیه حکومت ستم شاهی رقم خورد .
ناملایمات و خفقان رژیم در عزم راسخش خللی ایجاد نکرد و پایدار و استوار ماند تا پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ به ثمر نشست.
پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بعنوان نماینده آن پیر فرزانه منشأ خدمات متعدد علمی و معنوی٬ تأسیس حوزه علمیه٬ تربیت شاگردان دینی٬ حل و فصل مشکلات مردم و پشتوانه و مأمن و ملجأ خطه جنوب بود.
وصف ثمرات وجودی ایشان بویژه برای استان کهگیلویه و بویراحمد در این مقال نمی گنجد.
الحمدلله خیر ماندگار آن عالم ربانی علاوه بر شمه ای که برشمردم، وجود شریف فرزند خلف و شایسته ایشان سید شرف الدین ملک حسینی برای جنوب کشور به منزله ستون خیمه جنوب به یادگار مانده است.
اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه چهارمین سالگرد عروج ملکوتی آن پیشوای دینی را به محضر رهبر معظم انقلاب٬ پویندگان راه علم و معرفت و فقاهت، هم استانی های عزیزم بویژه بیت مکرم و معزز آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و غفران واسعه الهی و هم نشینی با جد اطهرش را صمیمانه از خدای سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار