فرماندار گچساران گفت: کارگروه‌های مواد مخدر و آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شدند.
کد خبر: ۲۲۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 28 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عبدالرحیم رحیمی  در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: طی سال گذشته کارگروه‌های زیادی در گچساران برگزار شد که تعدادی از این کارگروه‌ها در سطح استان و کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

وی افزود: طی سال گذشته کارگروه شورای مواد مخدر گچساران موفق به کسب رتبه برتر استان کهگیلویه و بویراحمد و کشوری شد که تقدیرنامه آن از طرف وزیر ارسال شده است.

فرماندار گچساران از کسب رتبه نخست کارگروه آموزش و پرورش گچساران در سطح کشور خبر داد و گفت: این کارگروه نیز در سطح استان موفق به کسب رتبه برتر شده که نشان از تلاش و مدیریت خوب آن دارد.

رحیمی بیان کرد: از دیگر کارگروه‌های موفق گچساران طی سال گذشته کارگروه شورای سلامت بوده که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه نخست شده است.

وی با اشاره به عملکرد ادارات و نهادهای این شهرستان طی سال گذشته گفت: طی دستورالعملی از ادارات و نهادهای گچساران درخواست تهیه عملکرد یکسال گذشته و برنامه‌های امسال شد که 37 اداره به صورت کامل به این مسئله توجه کرده و مابقی تنها گزارش عملکرد خود را طی سال گذشته تهیه کرده‌اند.

رحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران به بهترین شکل ممکن و با امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

فرماندار گچساران ضمن تشکر از برگزارکنندگان برگزاری انتخابات در گچساران تصریح کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گچساران سالم‌ترین اتنخابات تاریخ گچساران بوده که همگان بر آن اذعان دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار