معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت تاکنون 115 پزشک متخصص و فوق‌تخصص در بیمارستان‌های استان جذب شدند.
کد خبر: ۱۸۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 28 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اجرای طرح تحول سلامت در استان را خوب و رضایت‌بخش ارزیابی کرد و اظهار داشت: قبل از اجرای این طرح میزان پرداختی از جیب مردم 40 درصد بوده که هم اکنون به 5 درصد کاهش یافته است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه 80 درصد مردم از اجرای این طرح رضایت دارند، گفت: ناکافی بودن فضای هتلینگ و بیمارستان‌ها و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها مورد انتقاد مردم بود که با اجرای طرح تحول سلامت بیش از 85 درصد تجهیزات بیمارستان‌ها و 11 قلم تجهیزات هتلینگ‌ها تهیه شد.
وی تصریح کرد: از زمان اجرای این طرح در اردیبهشت سال گذشته تاکنون 35 میلیارد تومان تجهیزات متوسط و کلان بیمارستانی خریداری شد و سایر تجهیزات مورد نیاز به مبلغ 20 میلیارد تومان در ماه جاری خریداری و راه‌اندازی می‌شود.
این مسئول با اشاره به جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان‌های استان گفت: 100 پزشک متخصص و 15 پزشک فوق‌تخصص در دو سال اخیر جذب استان شدند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
به عدل باشه حما کار اونه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار