سردار خرم دل :
فرمانده سپاه فتح : صهیونیست‌ها از مرگ می‌ترسند ، چون مرگ را فنا و نیستی می‌دانند، اما مردم کشور ما، مرگ را زندگی دوباره می‌دانند و از مرگ نمی‌ترسند. این شهادت طلبی قدرتی می‌سازد که بازدارندگی ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 14 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم دل در رویداد رسانه‌ای امید، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و امروزه جمهوری اسلامی در همه عالم به عنوان یک قدرت و مجموعه تمدن ساز مورد تکریم است.
وی تاکید کرد: امروز ما یک کشور قدرتمند هستیم و با امید به سوی آینده روشن قدم بر می‌داریم و دشمن را به عقب می‌رانیم.
خرم دل گفت: امروزه خون شهدای غزه موجی را در خیابان‌های اروپا و دانشگاه‌ها به وجود آورده است چرا که در منظومه ما خون شهدا هدر نمی‌رود.
خرمدل عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای به کهگلویه و بویراحمد انجام شد به طوری که هم اکنون تمام روستا‌های بالای ۱۰ خانوار استان از خدمات برق بهره‌مند هستند.
ما از مرگ نمی‌ترسیم
فرمانده سپاه فتح ادامه داد: اگر بخواهیم یک دستاورد ملموس اثر خون شهدا را نام ببرید عملیات وعده صادق است.
خرمدل گفت: عملیات «وعده صادق» نشان داد این رژیم جعلی خانه عنکبوتی برای خود ساخته بود که با کمترین تجهیزات فرو ریخت.
وی افزود: دشمن به خود جسارت داده بود که به ساختمان کنسولگری ما که بر اساس قواعد بین الملل جزئی از خاک کشورمان بود، تجاوز کند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها از مرگ می‌ترسند، چون مرگ را فنا و نیستی می‌دانند، اما مردم کشور ما، مرگ را زندگی دوباره می‌دانند و از مرگ نمی‌ترسند.
فیلم / از انباشت قدرت اعمال قدرت کردیم

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق تلافی تنها یک حرکت وحشیانه به مقر دیپلماتیک ایران اسلامی در سوریه نبود بلکه تلافی همه مسلمانان از اسرائیل بود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پس از عملیات وعده صادق همه مسلمانان و آزادیخواهان از یمن، فلسطین، لبنان، عراق و اقصی نقاط عالم امیدوارتر شدند و نشان داد که می‌شود قله‌های بزرگ را فتح کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت آیت الله رئیسی مسیر‌هایی که موجب انحراف انقلاب می‌شود را شناسایی تا پای جان ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب حفظ شود.
نگاه رئیس جمهور آینده باید نگاه رئیس جمهور شهید باشد
سردار حمید خرمدل در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان اشاره کرد و گفت: شهدای خدمت در جامعه ما الگو بودند به ویژه رئیس جمهور شهید که با خدمات صادقانه خود در نزد مردم بسیار محبوبیت داشت.
وی بیان کرد: مهمترین وظیفه مسئولان در این شرایط، مشارکت گسترده برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است که این موضوع موجب اقتدار نظام خواهد شد.
خرمدل گفت: انقلاب اسلامی امروز در حساس‌ترین برهه قرار دارد لذا در این شرایط طراحی چشم انداز در دهه پنجم حیات با برکت انقلاب اسلامی یکی از مهمترین مباحث است.
وی تصریح کرد: دشمن همواره تلاش کرده اهداف انقلاب پیاده نشود، اما این کشور توانسته با الگوی ایدئولوژی الگویی برای سایر دولت‌ها باشد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به حضور مردم در تشییع شهدای خدمت و بصیرت مردم پیش بینی می‌کنم بیش از ۷۰درصد مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.
وی با بیان اینکه شهید رئیسی پایه گذار مدیریت خستگی ناپذیر و مردمی بود، گفت: امید است رئیس جمهور آینده با همین نگاه به سمت حل مشکلات کشور قدم بردارد.

لازم به توضیح است در رویداد جام رسانه ای امید تابناک کهگیلویه و بویراحمد با کلید هشتگ #باهم برنده ایم و دو هشتگ عمومی #پیشرفت دنا و # قله پیشرفت در کنار یک تیم چهار نفره از خبرنگاران استان مشارکت داشته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار