گزارش ویدیویی تابناک کهگیلویه و بویراحمد

رویداد رسانه ای امید با امید آفرینی رسانه ها

خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کهگیلویه و بویراحمد امروز پنجشنبه بیست و چهارم خردادماه در تکاپو برای ربودن نخستین جام امید رسانه در شهریاسوج هستند.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ 13 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نگاهی به سالن دولت در یاسوج محل برگزاری رویداد جام رسانه امید و خبرنگارانی که با تجهیزات و شور و نشاط دوچندانی وارد میدان مسابقه شده اند نخستین موضوعی است که توجه ما را به خود جلب می‌کند.

اینجا در حالی که شماری از اهالی رسانه و قلم با تجهیزات چند رسانه‌ای گران قیمت اقدام به تولید محتوا می‌کنند شمار دیگری از قلم به دستان هم با یک گوشی اندرویید هم تصاویر و فیلم‌ها را در قاب دوربین ثبت می‌کنند و خبر می‌نگارند.

خودنمایی تعداد انگشت شماری از تجهیزات خبرنگاران و عکاسان با سه پایه‌های دوربین و میکروفون‌های استودیویی و لب تاپ‌های گران قیمت بخشی از این امکانات است.

اینک صدای شاتر دوربین‌های عکاسان خبری برای گرفتن تصاویر یادگاری از خبرنگاران و هم تیمی‌های خود، همه فضای سالن را پر کرده است.

رویداد رسانه ای امید با امید آفرینی رسانه ها

"شاتر" در دنیای عکاسی به دریچه‌ای گفته می‌شود که نور از طریق آن جذب می‌شود. شاتر در اصل پرده‌ای است که روبروی قسمت حسگر دوربین قرار گرفته و به محض شروع به کار دوربین شروع به کار می‌کند. زمانی که عکاسی شروع می‌شود و شاتر باز شده و مسیر عبور نور را باز می‌کند و بعد از اینکه مقدار نور مورد نیاز برای ثبت تصویر توسط سنسور دریافت شد، شاتر مجدداً بسته می‌شود.

مریم صیادی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی می‌گوید:انعکاس خبرها، تولید محتوا درخصوص مطالبه گری درخواست‌های بر زمین مانده هموطنان و اطلاع رسانی برای دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی از کار‌های هر روز خبرنگاران ایران زمین است، اما در این رویداد با عنوان جام امید رسانه، اهالی قلم دور هم جمع شده اند تا در میدانی سالم توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود:تا پیش از این جشنواره‌های مختلفی برای آزمودن توان خبرنگاران در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده، اما جای خالی سرعت عمل در این رقابت‌ها مشهود بود، زیرا در رقابت‌های پیشین آثار خبرنگاران در طول زمان یک ساله یا چند ماه بررسی می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار