رسیدگی جدی و سریع به وضعیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مورد تأکید مقام معظم رهبری و از اولویت های کاری این نهاد است.
کد خبر: ۱۴۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 19 December 2015
معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: رسیدگی جدی و سریع به وضعیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مورد تأکید مقام معظم رهبری و از اولویت های کاری این نهاد است.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، علیرضا عسگریان در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از چندین طرح اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت، چند خانواده مددجو، یک خانواده از بازنشستگان کمیته امداد و خانواده همکار متوفی احمد رزمجو بازدید نمود.
بازدید معاون اداری مالی کمیته امداد کشور از خانواده های مددجوی استان
وی در حاشیه این بازدیدها گفت: ما باید همواره خود را خدمتگزار واقعی مردم بدانیم و خالصانه و از صمیم قلب به محرومین خدمت نمائیم.
عسگریان افزود: رهبر معظم انقلاب بر رسیدگی جدی، سریع و بدون تشریفات اداری به مددجویان تحت حمایت تأکید کردند و همه ما موظفیم در جهت رفع مشکلات این عزیزان تلاش کنیم.
وی بر فرهنگ سازی در امر انفاق و نیکوکاری در جامعه تأکید کرد و افزود: مردم همیشه در برنامه های مختلف همراه این نهاد بوده اند و در جهت حمایت از محرومین و نیازمندان همراهی و همکاری خوبی با این نهاد داشته اند.
عسگریان تصریح کرد: آگاهی و شناخت از مشکلات و نیازمندی های مددجویان بخصوص در مناطق محروم، موجب می شود تا خدمات به صورت هدفمندتری به آنان ارائه گردد.
معاون اداری مالی کمیته امداد کشور یکی از مهمترین برنامه های این نهاد را توانمندسازی مددجویان با اجرای طرح های اشتغال برای آنان عنوان کرد و گفت: در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان و خانواده های محروم، همکاری و همراهی سایر دستگاههای اجرایی با این نهاد امری لازم وضروری می باشد.
وی افزود: ایجاد اشتغال و رساندن افراد به استقلال مالی و خوداتکایی، آرامش خاطر و امنیت روانی را برای خانواده ها به همراه دارد که امیدواریم این کار تداوم داشته باشد.
لازم به ذکر است که در جریان بازدید از خانواده های مددجوی تحت حمایت مشکلات این خانواده ها از جمله مشکل اشتغال، مسکن و معیشت خانواده ها بررسی که با اهداء هدایایی از آن ها تفقد و دلجوئی شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصغر گراوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
من به آقای دکتر عسکریان تبریک میگم این مدیریت جدید را و با شناختی که از گذشته از ایشان دارم واقعا انسانی مومن و تلاشگر هستن و امیدوارم همچون گذشته در راه خدمت به مردم خصوصا قشر محروم جامعه موفق باشید,اراتمند شما ,گراوندهمکار سابق ,از کوهدشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار