در حاشیه بازدید بهرامی از منطقه سادات محمودی، حجت الاسلام موسوی یکی از روحانیون منطقه توصیه‌هایی به وی داشت که بی ارتباط با برخی شایعات پیرامون تفکرات سیاسی وی نیست!
کد خبر: ۱۱۷۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ 10 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد بهرامی به عنوان نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون چند روزی است که کار خود را آغاز کرده و تلاش دارد در فرصت‌هایی که به دست می‌آید از مناطق مختلف حوزه انتخابیه بازدید و با مشکلات بیشتر آشنا و در ادامه در جهت رفع این مشکلات اقدام کند.
در این بازدید‌ها معمولا حواشی هم وجود دارد که بعضاً می‌تواند پررنگ‌تر از متن باشد! به عنوان نمونه در حاشیه بازدید بهرامی از منطقه سادات محمودی، حجت الاسلام موسوی یکی از روحانیون منطقه توصیه‌هایی به وی داشت که بی ارتباط با برخی شایعات پیرامون تفکرات سیاسی وی نیست!

یکی از مواردی که همانند دیگر نمایندگان مجلس در ادوار مختلف از هم اکنون برای بهرامی می‌تواند حاشیه ساز و نهایتا باعث ضرر وی شود، وجود اطرافیانی است که بیشتر حاشیه ساز هستند تا کمک کار!
یک نکته دیگر هم اینکه به نظر می‌رسد از هم اکنون برخی هوادارن وی ترس از مصادره بهرامی توسط برخی افراد سیاسی دارند، چرا که برخی هوادارن وی متلقا اعتقادی به سیاسی کاری و جناحی عمل کردن وی ندارند.
نکته دیگر اینکه برخی هواداران وی ترس این دارند که بهرامی به دلیل کم تجربگی سیاسی در سطح ملی، گرفتار گروه‌ها و باند‌های سیاسی بعضا زاویه دار با نظام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار