نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم روستا‌های ساران و دروهان از تشکیل کار گروه‌های متعدد برای بررسی مشکلات این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹ 05 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی در جمع مردم روستا‌های ساران و دروهان بخش کبگیان با بیان اینکه ما باید براساس برنامه به میان مردم مناطق مختلف برویم افزود: هر وقت فرصت کنم تلفن ارباب رجوع را جواب می‌دهم و هر وقت بشود نیز در مناطق حوزه انتخابیه حضور پیدا می‌کنم، اما نیاز هست مردم کمک کنند تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضرمنطقه دروهانی که زمانی به بخش دروهان معروف بود، هنوز به شکل یک روستا باقی مانده است اضافه کرد: در هر منطقه یک کارگروهی راه اندازی تا مشکلات را بررسی و دسته بندی و به دفتر اعلام کنید و من شخصا نیز این مشکلات مهم را بررسی می‌کنم.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه مردم روستای دروهان مهمترین مشکلاتشان را در حوزه پل ورودی و پمپاژ آب رودخانه عنوان کردند، گفت: در رابطه با بحث پل دروهان با مدیرکل راهداری و مدیرکل نگهداری راه‌ها بازدید داشتیم و به زودی انشالله مطالعه کار انجام می‌شود.
بهرامی مشکل روستای ساران را نیز در بحث پمپاژ آب رودخانه بشار برای آبیاری اراضی دیم به آبی عنوان کرد و گفت: وعده می‌دهم این مشکل را در اولویت کاری خود قرار خواهم داد تا بتوانیم آن را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه خیلی از مردم عنوان می‌کنند چرا با مدیران کل در روستا‌ها حضور نیافتید، ادامه داد: برنامه ام این است که نخست به تنهایی میان مردم حضور پیدا کرده و مشکلات را بررسی کنم و بعد با مدیران حضور پیدا کنم.
بهرامی با بیان اینکه در بحث تاثیرگذاری در مجلس قول می‌دهیم جز ۱۰ درصد اول مجلس باشیم، ضروری است که بیشترین زمان را در صحن و مجلس باشیم و وقت محدود است و باید مردم نیز در مدیریت وقت کمک کار ما باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار