استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی سد تنگ سرخ از محل احداث این سد بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ 04 June 2024

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی سد تنگ سرخ از محل احداث این سد بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در بازدید سید احمدزاده از این سد ، معاون امور عمرانی، مدیر عامل آب منطقه‌ای و فرماندار بویراحمد، وی را همراهی کردند.

احمدزاده افزود : نام این سد در سفرهای اول و دوم در سطح ملی مطرح شد و آیت الله رئیسی اصرار زیادی برای توجه به درخواست های مردم داشت .

وی ادامه داد : آیت الله رئیسی به من اصرار داشت که درخواست بروزرسانی نرخ خرید زمین که از طرف مردم بیان شده است حتما مورد توجه قرار گیرد که اکنون این دستور به مرحله اجرا و پرداخت با نرخ جدید به مردم انجام شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به خاطر اینکه آیت الله رئیسی چندین سفر به استان داشته و در سفر خود بازدیدی هم از سد تنگ سرخ داشتند بهتر است نام این سد به نام سد شهید آیت الله رئیسی نامگذاری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که مردم استان و همچنین شهر یاسوج و منطقه تنگ سرخ خاطرات خیلی زیادی از آقای رئیس جمهور دارند که باید این خاطرات برای همیشه با نامگذاری این سد زنده بماند.

مدیرعامل آب منطقه کهگیلویه بویراحمد هم قول داد تا در شورای فرهنگی عمومی وزارت نیرو این موضوع بررسی و سد تنگ سرخ به نام سد شهید رئیسی نامگذاری گردد.

فیلم / دلایل استاندار برای نامگذاری سد تنگ سرخ به نام شهید آیت الله رئیسی

گزارش تصویری : محمد شفیع ربیعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار