مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: بیست و دومین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کار افتاده کلی نمونه سازمان تامین اجتماعی در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود و متقاضیان برای شرکت در فراخوان تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ فرصت دارند.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ 02 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رسول چراغ سحر گفت : سازمان تامین اجتماعی به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان و به‌منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج‌گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان ، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، به‌عنوان اسوه‌های صبر و استقامت و خردورزی، نسبت به انتخاب و تجلیل از آنان اقدام می‌کند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: تمامی مستمری‌بگیران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی می‌توانند با تکمیل فرم‌های شاخص انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه در این فراخوان شرکت کنند.
وی داشتن سابقه پرداخت حق‌بیمه، پیشرفت‌های تحصیلی در زمان بازنشستگی، تدریس در مراکز رسمی آموزشی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی در دوران بازنشستگی و تربیت فرزندان شایسته و دارای تحصیلات و مدارج دانشگاهی و رتبه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی  را از شاخص‌های انتخاب مستمری‌بگیران نمونه بیان کرد..
به گفته وی کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی، ایثارگری، ارایه پیشنهاد یا خدمات مبتنی بر تجربیات موثر به دستگاه‌های اداری و اجرایی کشور در دوران بازنشستگی، ارایه پیشنهاد‌های موثر در بهبود کیفیت خدمات به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی و همچنین ارایه پیشنهاد‌های موثر در رفع چالش‌های این سازمان از دیگر ضوابط انتخاب بازنشستگان نمونه است.
چراغ سحر گفت: به منظور انتخاب همسر بازمانده نمونه نیز علاوه بر معیار‌های ذکر شده، تعداد فرزندان تحت تکفل، موفقیت تحصیلی همسر بازمانده و تحت تکفل یا در قید حیات بودن پدر و مادر بیمه شده ملاک عمل خواهد بود.
وی افزود: زمان شرکت در فراخوان و ثبت نام از ۱۲ خرداد ماه جاری تا پایان وقت اداری روز ۲۰ تیرماه خواهد بود و متقاضیان می‌بایست مدارک و مستندات خود را همراه با فرم تکمیل شده و مورد تایید شعبه تامین اجتماعی محل دریافت مستمری خود به شعبه یا کانون بازنشستگان و یا اداره کل تامین اجتماعی استان ارایه یا ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار