مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمانه جنگ روایت‌ها و جنگ روانی، که آشفتگی در اذهان وجود دارد ضروری است الگوی سوم زن مسلمان ایرانی را تبیین و روایت شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ 02 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صدیقه نیک اقبالی ، در همایش تبیین سیمای مطلوب الگوی سوم زن مسلمان ویژه آموزگاران زن مقطع ابتدایی استان، افزود:در این شرایط نیاز داریم که نسلی از انسان‌های فاخر و مقاوم تربیت کنیم، که از حیث انسانیت، دین مداری و احترام به ملیت و وطن مقاوم سازی شده باشد، اگر نسلی این گونه تربیت شود، نسل سلیمانی می‌شود.
وی، گفت:همایش الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی، با هدف تبیین و ترویج مؤلفه‌های الگوی سوم زن مسلمان در تراز انقلاب اسلامی و دستیابی به الگوی رفتاری و نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف در جهت تحقق اندیشه اسلامی برگزار شد.
نیک اقبالی، افزود:زن در الگوی سوم، می‌تواند با تأسی از ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) نقش آفرین باشد همچنان که بانوان ایرانی این نقش را در دوران انقلاب و دفاع مقدس ایفا کردند.

برگزاری همایش تبیین الگوی سوم زن مسلمان

مشاور خانواده معاونت اجتماعی سپاه عشایر استان هم در این کارگاه گفت: توجه علمی و تامل پژوهشی در آراء و افکار و اندیشه‌های موجود، با موضوع زن و هویت عصری او، به طور حتم می‌تواند راهگشای ما در معرفی الگوی سوم زن و ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد.
زینب زاهدی راد، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، زن در الگوی سوم زن مسلمان ایرانی اسلامی، نقش آفرین، جریان ساز و تمدن ساز است.
وی با اشاره به ویژگی‌های رفتاری حضرت ام البنین (س) از ایشان به عنوان یک زن الگوی سوم یاد کرد و گفت: این الگو‌ها باید به درستی برای دختران و زنان جوان ما معرفی شوند.
زینب زاهدی راد، بر ضرورت تبیین الگوی سوم زن برای دختران و زنان جوان تأکید کرد وافزود: این الگو می‌تواند به زنان کمک کند تا نقش خود را در جامعه به‌خوبی ایفا کنند و به تعالی خانواده و اجتماع کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار