طی مراسمی سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر روز شنبه ۱۲ خرداد ‌ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی کشور و جهادگران این واحد معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷ 01 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «اسد رازانی»، مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمانها و مراکز جهاد دانشگاهی در این مراسم گفت: این تغییر دمیدن یک روح جدید در واحد کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی افزود: سرپرست جدید جوان با ایده های جدید است که این واحد نیاز دارد تا با کمک همکاران واحد یک کارهای جدید برای مسیر توسعه و ارتقای واحد شروع شود.

رازانی با اشاره به حادثه شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان اظهار کرد: این کشور ملتی دارد که قدردان خدمتگزاران خود هستند و قدردان نعمت عظیم ولایت باشیم.

مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمانها و مراکز جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کاری و درآمدی در جهاد دانشگاهی اگر کسی مسئولیت می پذیرد، فداکاری می کند. شیوه مدیریت در جهاد دانشگاهی متفاوت است و باید فداکاری کرد.

رازانی تصریح کرد: روسای واحدهای موفق جهاد دانشگاهی از همه ظرفیت های واحد و منابع انسانی استفاده کنند و امیدواریم که با مدیریت جدید واحد کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری جهادگران واحد، مسیرهای جدید جدیدی باز شود.

وی با بیان اینکه واحدهای جهاد دانشگاهی کشور به سه دسته موفق، در حال توسعه و در جازننده تقسیم می شوند، ادامه داد: واحد استان کهگیلویه و بویراحمد در حال توسعه است.

مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمانها و مراکز جهاد دانشگاهی عنوان کرد: واحدهای در حال توسعه در مسیر پتانسیل ها و ظرفیت های استان متمرکز شوند که ان‌شاءالله با حمایت مسئولان استانی و دفتر مرکزی جهاددانشگاهی و دانشگاه یاسوج پس از چند سال حرف برای گفتن داشته باشد.

سرپرست جدید جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

سید داود موسویان، رئیس قبلی جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این مراسم گفت: اگر موفقیتی در این واحد بود با همکاری و تلاش همه جهادگران و همکاران بوده و اگر بدی بوده حلالیت می طلبم.

وی افزود: از همکاران انتظار دارم که با رعایت اخلاق، در فضای آرام و کار و با روحیه جهادی جهت ارتقای این واحد تلاش و همکاری کنند.

سرپرست جدید جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

همچنین «صاحب سروش فر»، سرپرست جدید جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولان استان و جهاد دانشگاهی کشور گفت: جهادگران واحد اینجانب را از خودشان بدانند، یک دانشگاهی هستم و دست برادری به سوی همکاران دراز می کنم تا بتوانیم این واحد را توسعه دهیم.

وی افزود: همه ما سرباز جهاد دانشگاهی هستیم و روحیه تعامل دارم و با نمایندگان و مسئولان استان تعامل داریم.

سروش فر اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از تجارب و روحیه جهادی و کمک و همکاری جهادگران شاهد توسعه جهاد دانشگاهی استان باشیم.

سرپرست جدید جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برنامه محوری و داشتن پتانسیل و ظرفیت از اولویت های انتخاب معاونان و مدیران واحد است، روی نظم کاری حساس هستم.

سرپرست جدید جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

سروش فر بیان کرد: پنج سر فصل گیاهان دارویی، گردشگری، آبزی پروری، بلوط و نفت و گاز و پتروشیمی باید در مأموریت، اهداف و برنامه های جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرد.

در پایان این مراسم از زحمات حدود ۲.۵ ساله سید داود موسویان، رئیس سابق این واحد تجلیل و دکتر صاحب سروش فر بعنوان سرپرست جدید این واحد معرفی شد. 

سرپرست جدید جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار