سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:پیش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد استان از ۲۱ خردادماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ 01 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد محمد جمالی، در جلسه ستاد شاهد دانش آموزی استان، با اعلام این خبر افزود: پیش ثبت نام پایه هفتم از ۲۱ خرداد ماه شروع و تا دهم تیرماه ادامه می‌یابد.
وی، با بیان اینکه پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد استان از اول خردادماه آغاز و تا بیستم این ماه ادامه دارد، گفت:دانش آموزان پایه دهم همین برای پیش ثبت نام در مدارس شاهد باید از اول تیرماه لغایت بیستم همین ماه به سامانه مربوطه مراجعه کنند.
محمد جمالی، همچنین زمان پیش ثبت نام در پایه‌های میانی در هر سه دوره تحصیلی در مدارس شاهد استان را اول تا دهم مردادماه اعلام کرد و افزود:متقاضیان واحد شرایط برای پیش ثبت نام در تمامی دوره‌های تحصیلی در مدارس شاهد استان باید به سامانه اینترنتی My.medu.ir مراجعه و نام نویسی کنند.
وی، گفت:پس از اتمام این زمان بندی ها، دانش آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت، برای ارائه مدارک و تکمیل ثبت نام به مدرسه مراجعه می‌کنند از این رو از اولیای دانش آموزان درخواست می‌شود از حضور در مدرسه برای پیش ثبت نام خودداری کنند.
جمالی، با بیان اینکه امنیت، عزت، اقتدار و استقلال امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران است، افزود:نام مدارس شاهد با شهید و شهادت گره خورده و دارای تقدسی است که باید همه تلاش کنیم حافظ این نام مقدس باشیم و خدمات مطلوبی به فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران استان ارائه دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم، گفت:در راستای اهتمام بر تحقق فرمان حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری جهت رسیدگی به امور تحصیلی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگران، وظیفه همگانی بر دوش همه ما است که پیگیر مسائل و مشکلات تحصیلی آن‌ها باشیم.
حجه الاسلام والمسلیمن خرم روز، افزود:در مدارس شاهد باید از معلمان مجرب، انقلابی برای ارائه آموزش‌های تحصیلی به فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران استفاده شود.
وی، با تقدیر از تلاش و زحمات شبانه روزی آموزش و پرورش استان برای خدمات رسانی آموزشی، تربیتی و پرورشی به جامعه بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالیان گذشته، خواستار تعامل و تلاش بیش از پیش آنان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر در سال تحصیلی جدید شد.
محمد شریف مجیدیان رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: ۲۲ مدرسه شاهد در سه دوره تحصیلی در استان وجود دارد که بیش از ۷ هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار