از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی، پرهیز از حاشیه‌ها و تمرکز بر کار و تلاش برای حل مشکلات بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸ 31 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید ولی موسوی فعال فرهنگی و رسانه‌ای طی یادداشتی نوشت : این روز‌ها مردم بصیر و ولایتمدار ایران عزیز در اقصی نقاط کشور و حتی خارج از مرز‌های جغرافیایی این مرز بوم در غم از دست دادن رئیس جمهوری مردمی و دلسوز که دغدغه اش گره گشایی از مشکلات مردم بود به سوگ نشسته اند و پذیرش این حادثه تلخ و غمبار برایشان سخت و سنگین است وی در برابر تقدیر جضرت حق چاره‌ای جز صبر و شکیبایی نیست.
تشییع و بدرقه کم نظیر شهدای خدمت توسط مردم قدرشناس ایران برگرفته از منش و سیره رفتاری و مردم داری آیت الله رییسی بود.
در کنار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران که در این ایام حزن اندوه زینت بخش خیابان‌ها و محافل و مجالس بزرگداشت این شهید عزیز و همراهانش بود باعث شد تا مردم شناخت بیشتری به رئیس جمهور شهید و اهداف والایش در خدمت به محرومان داشته باشند.
کارنامه خدمت شهید آیت الله رئیسی در مسئولیت‌های گوناگون در نظام اسلامی حکایت از اراده‌ای مصمم در راستای خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات آنان با روحیه جهادی بود.
مردم داری، خستگی ناپذیری و فساد ستیزی حضرت آیت الله رئیسی در کنار سجایای والای اخلاقی و انسانی از وی رئیس جمهوری محبوب قلوب مردم و در تراز انقلاب اسلامی در جامعه شناخته شده بود.
پرهیز از فساد و فریبکاری، شجاعت و دشمن‌شناسی، مدیریت مبتنی بر اخلاق و معنویت، مدیریت مبتنی بر عقلانیت و کارآمدی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب از جمله ویژگی‌هایی است که طی سه سال ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه مجریه در وجود ایشان نمایان بود.
از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی، پرهیز از حاشیه‌ها و تمرکز بر کار و تلاش برای حل مشکلات بوده است.
در آغاز به کار دولت سیزدهم رئیس جمهور شهید دستور داد تا سواحل در همه استان‌ها آزاد سازی و در اختیار مردم قرار گیرد که آزاد سازی سواحل و حریم رودخانه‌ها به نفع مردم یکی از شاخصه‌های زیست محیطی دولت سیزدهم و رییس جمهور شهید در سه سال گذشته بوده است.
در کنار نگاه عادلانه درخدمت به مردم، تحول در نظام اداری و ارتقای بهره‌وری و توجه به سلامت نظام اداری از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهور شهید بود که در مقابله با قانونشکنان و کسانی که دست درازی به بیت المال داشتند خط قرمزی نداشت و قاطعانه برخورد می‌کرد.
در حوزه سیاست خارجی و در معادلات جهانی وجهه بین المللی شخصیت آیت الله رئیسی نشان داد که ایران عزیز در دولت مردمی ایران قوی در عرصه سیاست خارجی بسیار موفق عمل کرده است حضور پیام‌های تسلیت و عزای عمومی در این کشور‌ها نشان داد که ایران در تعامل و ارتباط با کشور‌های جهان بالاخص همسایگان بسیار موفق عمل کرده است که نقش چهره وزیر خارجه فقید شهید امیر عبداللهیان در این زمینه نیز تعیین کننده بود.
شهید رئیسی وقت نمی‌شناخت، خادمی میدان دار در عرصه آبادانی و پیشرفت کشور و در راه حل مشکلات مردم و کشور خستگی نداشت و عاقبت در همین مسیر مقدس به شهادت رسید.
امروز دیگر وقت آن فرا رسیده است تا خدمات سه ساله دولت شهید رئیسی برای مردم در عرصه‌های مختلف تبیین و صدا وسیما نیز از این فعالیت‌های مجاهدانه و خاالصانه که برای مردم برداشته شده است با زبان هنر وساخت مستند آنان را به مردم معرفی نماید.
بدون تردید مسیر تعالی و پیشرفت کشور از مسیر کارجهادی می‌گذرد و در این برهه از زمان بیش از هر زمان دیگر نیاز به خدمتگذارانی با روحیه جهادی داریم تا بتوانند با تلاش شبانه روزی و کار مجاهدانه و بی وقفه قطار پیشرفت کشور را به حرکت در آورند و با برنامه ریزی عالمانه و هوشمندانه به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همت گمارند.
بی شک رئیس جمهور آینده کار بسیار دشواری در پیش دارد و باید ادامه دهنده خدمات ارزنده آیت الله رئیسی باشد که امید می‌رود در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری، مردم با توجه به منویات مقام معظم رهبری به شخصی انقلابی و جهادی برای حل مشکلات رای دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار