برنامه «زیرآسمان ایران» هر هفته به معرفی یك استان می پردازد. در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی» در بیست و پنجمین هفته استان «کهگیلویه و بویر احمد» معرفی می شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵ 30 May 2024
«زیر آسمان ایران» را از یاسوج بشنوید

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، برنامه‌سازان گروه ورزش و تفریحات این هفته با همکاری صدا و سیمای استان «کهگیلویه و بویر احمد» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران و رادیو دنا می‌کنند.
«هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز سال گذشته آغاز شده و هر هفته آن متعلق به معرفی یک استان سربلند ایران عزیز است.
در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از جمله ایران شهر، راه شب و زیر آسمان شهر و همچنین مستند‌های رادیویی، از مفاخر فرهنگی و هنری، دست سازه‌های نفیس و گرانبها، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، گردشگری، مذهبی و اقلیمی، اداب، رسوم، سنن و غذا‌های محلی این استان خواهید شنید.
«زیرآسمان ایران» این هفته ۱۰ و ۱۱ خرداد به تهیه کنندگی زهرا قائدی و فریبا پورعلی، اجرای حامد نجم الهدی و خانم طیبه صادقی، استاد کمال همنشین و جانگرفته و گزارشگری نوید دانشور، سمیه عوض پور و سجاد بیگدلی ساعت ۱۷:۱۵ تا ۲۰:۰۰ با همکاری صدا و سیمای «کهگیلویه و بویراحمد» از رادیو ایران موج اف‌ام، ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز و رادیو دنا موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و موج‌ای ام ردیف ۸۹۱ کیلوهرتز پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار