با حضور نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
مدیران ، معاونین و کارمندان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده، ولی فقیه در استان با عزاداری و مداحی یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ 29 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نشست جهاد تبیین با موضوع بزرگداشت شهدای خدمت و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی، در این نشست که با محوریت حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: رییس‌جمهوری را از دست دادیم که شبانه روز برای خدمت به مردم وقت می‌گذاشت و دغدغه داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحیه جهادی یکی از بارزترین خصلت‌های شهید رئیسی بود، افزود: در بخش کشاورزی و کل بدنه دولت لازم است همین روحیه حفظ و نهادینه شود و این حادثه غم‌انگیز نباید در کار‌ها را عقب بیندازد یا در خط و مشی خدمت به مردم خللی ایجاد کند.

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: انقلاب ما کم شهید نداده، اما از دست دادن رئیس‌جمهوری با این صفات والای انسانی و مردم‌دوستی همه ما را داغدار کرد.

در ادامه این مراسم که رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه این سازمان، معاونین و همچنین حضور و استقبال کارکنان بخش کشاورزی برگزار شد، یکی از مداحان برجسته استان به ذکر مصیبت و روضه پرداخت و کارکنان بخش کشاورزی در فراق شهیدجمهور ایران بر سر و سینه زدند و سوگواری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار