دکتر صاحب سروش فر به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳ 29 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی، دکتر صاحب سروش فر را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

 در حکم سرپرست جدید دانشگاهی آمده است:

انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای آن واحد در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

ضمن تعامل سازنده با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، نهاد‌های دولتی و خصوصی نسبت به موارد زیر کوشا باشید:

* برنامه ریزی مناسب جهت پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین

* تلاش در جهت جذب و بهره مندی از نیرو‌های جوان، مستعد و متخصص

* ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان علمی، فرهنگی و فناوری در جهت انجام مأموریت‌های محوله

گفتنی است، دکتر سروش فر با مدرک دکتری تخصصی فیزیک پیش از این به‌عنوان عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه یاسوج مشغول فعالیت بود.

مدیر امور فناوری، کارآفرینی و ارتباط با حوزه کاربرد دانشگاه یاسوج؛ دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویر احمد؛ مدیر دفتر استانداردسازی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه؛ عضو انجمن ریاضی آمریکا؛ عضو انجمن فیزیک اروپا؛ عضویت در انجمن فیزیک و نجوم ایران ازجمله سوابق سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویر احمد است.

وی انتخاب به‌عنوان داور نمونه انجمن فیزیک اروپا؛ پژوهشگر برتر استان و استاد نمونه آموزشی دانشگاه یاسوج و انتشار بیش از ۸۰ مقاله در مجلات و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و داوری بیش از ۱۲ مجله معتبر بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایسنا، همچنین در نامه‌ای جداگانه، از تلاش‌های مهندس سید داود موسویان در زمان فعالیت به عنوان رییس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار