امام جمعه گچساران : دلیل ندارد خدماتی را که می‌توانند به مراجعه کنندگان ارائه دهند فقط به یک شخص باز نشسته خاص ارائه داده و دیگر مردم از آن بی بهره شوند.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ 26 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس حجت الاسلام سید عنایت هاشمی در جلسه شورای اداری گچساران ضمن تسلیت سانحه اندوهگین برای شهدای خدمت اظهار کرد: جا دارد از تکریم و برگزاری مراسمات با شکوهی که مردم برای شهدای خدمت برگزار کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: هر کسی عمل خیری انجام دهد خداوند متعال اجر آن عمل خیر را ضایع نمی‌کند و نخواهد گذاشت آن کار ضایع شود.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه منافقان همواره به دنبال نادیده گرفتن این اعمال خیر شهداء هستند، تصریح کرد:، ولی خداوند خوب می‌بیند و مشاهده کرده و آن را ذکر می‌کند.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: هر آنچیزی که باعث شود انسان قرب الی الله پیدا کند، خداوند آن را ذکر و یادآوری کرده و آن را حفظ می‌کند.

وی با اشاره به مناسبت‌های خرداد ماه گفت: در آستانه رحلت امام بزرگوار و شهادت شاگرد امام راحل شهید بهشتی هستیم، این شهید ماندگار یکی از شهدا و شاگردان امام راحل و مظلوم بودند.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: شهید بهشتی شاگردان‌متعددی تربیت کردند که یکی از آن‌ها شهید آیت الله رئیسی بودند که درود خدا برآن‌ها باد، چیزی که امروز برای ما مهم است توصیف، ویژگی‌های شهیدان راه خدمت می‌باشد، کسی که برای تجلیل از وزیر خود به جای پرداخت سکه خود گام برداشته وی را در راه خدمت تشویق می‌کرد.

حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: شهید رئیسی اجر و پاداش خود را گرفت وعمل وی ضایع نگردید.

وی افزود: شهید جمهور چنان عمل صالحی به جا آورد شاید در عالم کمتر در دولت‌ها دیده می‌شد و یک ملت و جهان عزادار وی شدند.
امام جمعه گچساران ادامه داد: شهید رئیسی با مردمی بودنش، گره گشایی از کار مردم، اخلاص، صداقت، عطوفت و مهربانی امید را به مردم و نظام برگرداند و میلیون‌ها نفر در سراسر کشور و جهان برای وی عزاداری کردند، حتی کشور‌هایی که ارتباط زیادی با ایران نداشتند بالاترین مقام خود را برای شرکت در این مراسم به ایران فرستادند.

حجت الاسلام هاشمی منش اضافه کرد: تو برای خدا گام بردار، پروردگار اجر آن را خواهد داد، گفتند حسین (ع) را بکشید همه چیز تمام خواهد شد، امام حسین (ع) فرمودند اگر دین‌پیغمبر و اسلام و قرآن جز با شهادت من ماندگار نمی‌شود بیاید و سر من را ببرید، شهید رئیسی بسیار برای ایران اسلامی گام برداشته و از طعنه‌ها عبور کرده و کرامت‌ها را از امام رضا (ع) گرفتند، در مناظره هاطعنه‌ها به وی دیده شد و آنچه که ماند یاد و عمل صالح وی بوده است.

وی بااشاره به اینکه راه شهداء ادامه دارد، افزود: کلام خوب مانند یک درخت ثابت و استوار است و هیچ بادی نمی‌تواند آن را از زمین جدا کند، جمهوری اسلامی نیز مصداق این درخت است، کسی گاهی گوشه‌ای از شاخه‌ها و برگ‌های آن را می‌کند، ولی درخت نظام همچنان محکم و استوار خواهد بود و برخی‌ها هم از میوه‌های آن مانند محور مقاومت استفاده می‌کنند.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: جمهوری اسلامی متکی به هیچ فردی نبوده و نخواهد بود، باید راه شهید جمهور تبیین و سیره آن گفته شود، مظلومیت شهید رئیسی از خود دولتش نیز بود، زیرا آنگونه که باید خدمات دولت وی گفته نشد.

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در تیر ماه امسال تصریح کرد: در آستانه انتخابات هستیم و باید مسیر خدمت رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کرده و‌جایگزین خوبی برای این تیم پر تلاش انتخاب کنیم.

وی گفت:شهید رئیسی و دولت بذری کاشتند که در آینده برکات آن برای نظام‌جمهوری اسلامی و‌مردم مشخص می‌شود، مظلومیت این شهید بحث دارد ملت ما داغدار هستند و وصل این ایام به ایام خرداد و رحلت امام راحل داغ بنیانگذار انقلاب و شهید بهشتی را برای ما تازه می‌کند.

امام جمعه گچساران با اشاره به برخی مشکلات مردم شهرستان خاطرنشان کرد: برخی از مسائل مانند قطعی آب و برق باعث نگرانی مردم شده که با وجود فرا رسیدن فصل گرما امید می‌رود این مشکلات حل شود.

حجت الاسلام هاشمی منش اضافه کرد: سگ‌های ولگرد از دیگر مشکلات مردم گچساران بود که به یک‌معضل تبدیل شده دستگاه مربوطه در راستای جمع آوری این‌حیوانات اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تبعیض در ارائه خدمات ادارات به مردم گفت: گاهی نگرانی مردم را از تبعیض‌های خدمت رسانی در ادارات را شاهد هستیم، تلاش می‌شود برخی چیز‌ها از تریبون نماز جمعه عنوان نشود و آن را به مدیر یا فرماندار انتقال دهیم، ولی اگر برطرف نشود مجبور خواهم شد مدیر را از تریبون نماز جمعه معرفی و در شورای اداری نام او را ببرم، دلیل ندارد خدماتی را که می‌توانند به مراجعه کنندگان ارائه دهند فقط به یک شخص باز نشسته خاص ارائه داده و دیگر مردم از آن بی بهره شوند.

امام جمعه گچساران اضافه کرد: با فرا رسیدن فصل برداشت باید اقدامات لازم انجام شود، گاهی شاهد برخورد نامناسب ماموران سد معبر با دستفروشان هستیم که اینگونه رفتار‌ها زیبنده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار