مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت : وضعیت بیمارستان امام سجاد یاسوج از سال ۴۰۲ تا کنون ۲ بار به مراجع قضایی معرفی شده آخرین وضعیت آلاینده بودن آن به سازمان بازرسی ومعاون پیشگری دادسرای یاسوج گزارش شده ضمن آنکه موضوع به وزارت بهداشت نیز منعکس شده و در لیست صنایع آلاینده قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 26 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد دیرکل حفاظت محیط زیست استان آخرین وضعیت زیست محیطی بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج را تشریح کرد.

براساس این گزارش اسلام جاودان خرد گفت: بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در سه فصل بهار پاییز و زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ در لیست صنایع آلاینده سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

وی گفت: مطابق با مصوبه کارگروه مدیریت پسماند قرار بود که پسماند بیمارستان همزمان با پل چهارم بشار به تصفیه خانه شهر متصل گردد، اما متاسفانه تا کنون این مصوبه اجرایی نشده است.

جاودان خرد گفت: صنایع استان بصورت ماهانه در دو بخش پسماند و پساب پایش می‌شوند و طی بازدید‌های بهاره ۱۴۰۳ بیمارستان امام سجاد یاسوج ۲ بار اخطاریه زیست محیطی دریافت نموده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تشریح کرد: گزارشی مکتوب از وضعیت آلایندگی بیمارستان به معاون پیشگری از جرم و حقوق عامه دادسرای یاسوج و نیز سازمان بازرسی استان و سازمان حفاظت محیط زیست کشور ارسال شده ضمن آنکه تا کنون ۲ بار در لیست صنایع آلاینده قرار گرفته است.

وی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست کشور به پیوست مستندات ارسالی استان با وزارت بهداشت مکاتبه و آلاینده بودن این بیمارستان را به وزارت بهداشت گزارش نموده است.

جاودان خرد تصریح کرد: سلامتی مردم تعارف پذیر نیست و محیط زیست استان بصورت دوره‌ای ماهانه و فصلی صنایع استان را پایش می‌کند و در برخورد با صنایع آلاینده هیچ گونه مماشات و تعارفی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار