آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی ع گچساران با حضور مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه گچساران، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف بسیج در ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 26 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس سرهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در آیین گفت: باید با انجام کار جهادی، انقلابی و خستگی‌ناپذیر، ادامه‌دهنده راه پرافتخار شهدای گران‌قدر باشیم و با تأسی از راه شهدای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم خدمت کنیم.

ناصر صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر افزود: عزت، امنیت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده‌های آنان هستیم، شهدا با ایثار و ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و عزت و شرف را برای جامعه به میراث گذاشتن و شهدا بهترین گزینه برای الگوبرداری هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی ولایی و نماد خدمت به مردم بودند، این شهید بزرگوار در مسیر خدمت به مردم باخدا معامله کردند و در یک‌کلام مصداق واقعی خدمتگزاری به ملت بودند؛ بنابراین همان‌گونه که شهید حاج قاسم سلیمانی، مکتب مقاومت را پایه‌ریزی کردند.

صالحی عنوان کرد: ازاین‌رو باید دنباله‌رو و همچنین تبیین‌کننده مکتب خدمت شهید آیت‌الله رئیسی در جامعه باشیم چراکه شوق خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی در اوایل دهه ۷۰ فرمودند که در جمهوری اسلامی، هر جا که قرارگرفته‌اید، همان‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کار‌ها به شما متوجه است.

وی گفت: پس هرکسی در هر مسئولیتی قرار دارد جهت رفع مشکلات مردم و جامعه تلاش کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: گچساران ۳۹۰ شهید والامقام دارد و جز محدود شهرستان‌ هایی به شمار می‌رود که هفت شهید در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی تقدیم انقلاب کرده است. گچساران دارای ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌نظیری است.

صالحی بیان کرد: وجود بارگاه نورانی امامزاده بی‌بی حکیمه سلام‌الله علیها، وجود میادین بزرگ نفتی و سد‌های راهبردی کوثر و چم شیر ازجمله ظرفیت‌های این شهرستان است.

وی افزود: گچساران نیز یک مسیر مواصلاتی و ترانزیتی به شمار می‌رود و به تعبیری معبر ایثارگران در دوران دفاع مقدس بود و امروز هم‌محل عبور کاروان راهیان نور و زوار اربعین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: گچساران ازلحاظ نیروی انسانی و نخبگان فرزندان شایسته‌ای دارد که باید در بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم و با توجه به ظرفیت واقعی این شهرستان مسئولان هم نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «مسعود نوری» به‌عنوان جانشین جدید ناحیه مقاومت بسیج گچساران معرفی و از اقدامات و فعالیت‌های سرهنگ پاسدار «سعادت الله عزیزی» نیز قدردانی و تجلیل شد.

سرهنگ مسعود نوری پیش‌ از این عهده‌دار مسئولیت بازرسی و تعالی ناحیه مقاومت بسیج گچساران بوده است و همچنین سرهنگ سعادت الله عزیزی از اواسط سال ۱۳۹۷ سِمت جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران را بر عهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار