گفتگوی تابناک کهگیلویه و بویراحمد با منتخب مردم کهگیلویه
منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی : شهید رئیسی ، در هر دو سفر کهگیلویه و بویراحمد به صورت میدانی و به شدت پیگیر مطالبات مطرح شده مردم و مسئولین بود خصوصا در سفر دوم که بنده افتخار همنیشینی با وی در بالگرد در سفر از مرکز استان تا بهمئی را داشتم.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 26 May 2024

بی شک یکی از خاص‌ترین روسای جمهور ایران و حتی جهان، شهید سید ابراهیم رئیسی بوده چرا که وی تقریبا به همه خطوط قرمز و پروتکل‌های معمول شخصیت‌های سیاسی خصوصا ریاست دولت و رئیس جمهوری اهمیتی نمی‌داد و تلاش می‌کرد همواره به صورت میدانی و بی پرده ، از نزدیک به درک و رفع مشکل بپردازد؛ که همین روحیه باعث شده بود وی از جایگاه بسیار خوبی نزد مردم برخوردار باشد و شاید بتوان گفت از محبوبترین چهره‌های سیاسی مردمی در ایران بوده است.
آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود دو سفر به کهگیلویه و بویراحمد داشته است که در این سفرها همانند دیگر سفر‌ها به مناطق مختلف کشور، بخشی از سفر را به دلیل استفاده حداکثری از زمان، با بالگرد طی کرده است.
منتخب فعلی مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس دوازدهم در زمان سفر رئیس جمهور به استان ، نماینده مردم همین حوزه انتخابیه در مجلس یازدهم بود که در سفر آیت الله رئیسی ، در بالگرد حامل وی حضور داشته است.
سید محمد موحد در خصوص خاطره حضور بالگردی خود در کنار شهید سید ابراهیم رئیسی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، توضیحات کوتاهی داد.
موحد در ابتدا ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید ، گذری کوتاه بر عملکرد آیت الله رئیسی داشت و افزود : آیت الله رئیسی ضمن مظلومیت ، در واقع شهید خدمت و از محبوبیت بسیار زیادی نزد عامه برخوردار بود.
وی با اشاره به دوره‌های مختلف کاری شهید رئیسی ، ادامه داد: این شهید عزیز در دوران مدیریتی خود و از زمان حضور در دادسرای انقلاب چه در کرج و چه در تهران ، دادستانی ، بازرسی کل ، معاونت قوه قضائیه ، تولیت آستان قدس و خادم الرضا بودن، ریاست بر قوه قضائیه و نهایتا ریاست جمهوری آنچه که مردم از وی دیدند ، دلسوزی ، کار و تلاش بی وقفه و ادای تکلیف برای خدمت به مردم و تبعیت بی چون و چرا از مقام عظمای ولایت بود.
موحد افزود : آیت الله رئیسی به معنای واقعی خود را خادم مردم می‌دانست و در انجام مسئولیت کوتاهی نمی‌کرد و به همین دلیل بود که در دوره ریاست جمهوری همانند دوره ریاست بر قوه قضائیه در انجام مسئولیت‌ها موفق بود.
منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به دو سفر آیت الله رئیسی به استان اشاره کرد و اظهار داشت : شهید رئیسی ، در هر دو سفر کهگیلویه و بویراحمد به صورت میدانی و به شدت پیگیر مطالبات مطرح شده مردم و مسئولین بود خصوصا در سفر دوم که بنده افتخار همنیشینی با وی در بالگرد در سفر از مرکز استان تا بهمئی را داشتم شاهد بودم که وی تا چه میزان تلاش می کرد که حتی از همین فاصله حضور در بالگرد برای پیگیری موضوعات و پاسخ به مطالباتی که مطرح می کردم ، استفاده کند.

سید محمد موحد ادامه داد : برخی مطالبات مهم را در همین سفر هوایی که برخی از این مطالبات بسیار مهم و برای حوزه انتخابیه ، حیاتی بودند ، مطرح کردم که وی ضمن اشراف خوبی که بر موضوعات داشت ، با جدیت به دنبال پیدا کردن راه حلی برای برآورده شدن این مطالبات بود و در این زمینه موضوعات را مرتبا با وزرا در میان می گذاشت و فرمان توجه به درخواست های مطرح شده می داد .
موحد گفت: آنچه که من در این دو سفر به کهگیلویه و بویراحمد از آیت الله رئیسی دیدم تلاش و جدیت وی برای رفع محرومیت و کمک به مردم کهگیلویه و بویراحمد بود و در این زمینه همواره تاکید زیادی به وزیران برای رفع مظلومیت و محرومیت مردم کهگیلویه و بویراحمد داشت که انصافا در هر دو سفر برکات بسیار خوبی برای استان و حوزه انتخابیه را شاهد بودیم.
وی در پایان گفت: مردم همواره از مسئولین ، مردمی بودن ، در میان مردم بودن و تلاش پیگیر برای رفع مشکلات جامعه را مطالبه دارند بنابراین هر کسی در این نظام مسئولیتی بر عهده می‌گیرد باید توجه به مطالبات مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
farhad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
اون علامت تعجب اخر تیتر به دچه منظور است. لطفا اگر خبر یا مصاحبه را قبول ندارید چرا داخل سایت میزنید. چند برداشت ناصحیح از ان علامت میشود.یا بردارید یا توضیح بدهید. البته در خود خبر.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار