یکی از شهروندان در شهر چرام با ارسالی تصاویری از انسداد پیاده روها در برخی محلات این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 18 March 2021

یکی از شهروندان در شهر چرام با ارسالی تصاویری از انسداد پیاده روها در برخی محلات این شهر خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سبک زندگی در شهرها بدون شک تا سبک زندگی در روستاها متفاوت است لذا شهر نشینان باید تابع قوانین شهری به خصوص در حوزه مسائل بهداشتی باشند.

بنابراین گزارش؛ سبک زندگی یکی از مهمترین فرآیندها در پیشرفت و توسعه جوامعه شهری است که نیازمند یک همت عمومی است تا این فرهنگ همه لایه های جامعه به درستی اجرایی و نهادینه شود.
 
سبک زندگی در شهرها بدون شک تا سبک زندگی در روستاها متفاوت است، لذا کسانی که از روستاها مهاجرت کردند باید تابع قوانین شهری به خصوص در حوزه مسائل بهداشتی باشند.
 
نگهداری دام و طیور در سطح شهر و انسداد کامل پیاده روها نمونه ای روشن از نادیده گرفتن حقوق شهروندی است لذا کسانی که می خواهند اقدام به پرورش طیور در شهر نمایند حداقل باید در حیاط منزل خود اقدام به اینکار کنند تا مزاحمتی برای دیگر شهروندان ایجاد نشود. و البته نکته بسیار مهم ، عدم برخورد مجریان قانون با این متعرضین به حقوق شهروندی است !

از شهر چرام تصاویری به تحریریه تابناک ارسال شد که نشان میدهد برخی پیاده روها به تصرف کامل برخی شهروندان درآمدند و حقوق شهروندی رعایت نمی شود. (تصاویر در تحریریه تابناک موجود است)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار