کد خبر: ۸۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 02 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سرقت مغازه موبایل فروشی و خانه ای در مرکز شهر سی سخت باعث بروز نگرانی های زیادی در شهر سی سخت شده که طی تماس تلفنی چند تن از مردم با این پایگاه خبری خواهان شنیدن پاسخ مسئولان شدند.

نکته مهم درباره سرقتهای اتفاق افتاده انکه بعد از اتفاقات پیش آمده در تپه قلات و انتقادات مردمی از درگیری های پیش آمده ، نیری انتظامی شهرستان اقدام به استقرار گشت مستمر در سطح شهر کرد بود.

در همین رابطه و برای شنیدن صحبتهای مسئولان انتظامی طی تماس تلفنی با ارسلانپورفرمانده انتظامی شهرستان دنا ،وی به نکاتی پیرامون این موضوع پرداخت.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا در همین رابطه با بیان این که پرونده دو سرقت اتفاق افتاده در شهر در حال بررسی ماموران آگاهی قرار دارد بیان داشت:از دو ماه پیش تا کنون چند گروه گشت شبانه به صورت مستمر در حال گشت زنی در سطح شهر سی سخت هستند.

ارسلانپور با اشاره به اینکه وقوع دو مورد سرقت در یک شهر را نمیتوان مصداق ناامنی و افزایش سرقت دانست عنوان کرد:طبق آمار استانی ،شهرستان دنا در رده کم جرم ترین شهرستانهای استان محسوب می شود.

فرمانده انتظامی دنا در پاسخ به سوالی مبنی بر علت عدم استفاده از دوربینهای مدار بسته و تجهیز پایه های دوربین موجود در شهر اظهار کرد:دوربینهای مربوط به این پایه ها خریداری و در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد و در واقع منتظر شهرداری هستیم تا تجهیزات مربوط به این دکلها را نصب و آماده سازی کند.

وی بیان داشت:برخی از تجهیزات مورد نیاز باید توسط معاونت فنی نیروی انتظامی استان مشخص شود و از طریق شهرداری خریداری و راه اندازی شود.

ارسلانپور افزود:باید طی جلساتی با شهرداری هماهنگی ها در این زمینه صورت گیر تا شاهد بهبود امنیت در شهر باشیم.سفیر دنا/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار