کد خبر: ۸۷۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ 17 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اقدامات خطرناکی مثل شستن و کفن و دفن بیمار کرونایی در خانه و بدون رعایت هرگونه دستورالعملی!!! در استان که خود نام بمب ویروس را روی آن گذاشته هشدار داد و اعلام خطر کرد و گفت: باید به دلیل چنین اقداماتی روزانه شاهد افزایش مرگ و میر کرونایی در استان به تعداد بیشتری باشیم.
اما در تازه‌ترین اظهارات استاندار کهگیلویه و بویراحمد به یک مراسم عروسی در شهرستان تاره تاسیس مارگون اشاره کرد که در آن نزدیک به هزار نفر بدون رعایت هرگونه دستورالعمل و پروتکل بهداشتی حضور داشته‌‌اند.
حسین کلانتری گفت: بعد از دیدن فیلم آن عروسی شب تا صبح خواب به چشمانم نرفت و دو دستی به سر خودم کوبیدم و خون به جای اشک در چشمانم جاری شد که هر روزه شاهد ابتلای تعداد بیشتری از مردم استان به کرونا و افزایش مرگ و میرها هستیم و مردم این گونه رعایت نمی‌کنند.
به گزارش فارس بعد از آن که محدودیت‌ها از استان کهگیلویه و بویراحمد برداشته شد استان از وضعیت سفید خارج گردید و اکنون در مرز هشدار قرار دارد و یکی از شهرستان‌های استان نیز وضعیت قرمز پیدا کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار