کد خبر: ۸۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰ 28 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرماندار لنده با اشاره به تلاش شبانه‌روزی اعضای شورا و شهرداری لنده گفت: شورای اسلامی و شهرداری در پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان موفق‌ترین نهاد هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی در دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار لنده با تبریک دهه کرامت و هفته دولت گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با اجرای برنامه‌های مختلف از سوی مردم و مسئولان نشان از وحدت و همدلی مردم در راستای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از این نهادها که مردمی بوده و با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شود شوراهای اسلامی و به تبع شهرداران بوده که در حوزه پیگیری مطالبات مردمی و رساندن مشکلات و معضلات به گوش مسئولان را بر عهده دارند.

مرادی یادآور شد: با رساندن پیام به گوش مسئولان وظیفه اعضای شورا و شهرداری سنگین‌تر نیز خواهد شد و آن پیگیری تا حصول نتیجه بوده که در این زمینه شهرستان لنده افتخار می‌کند شورا و شهرداری جوان، پویا و کارآمد دارد.

وی خاطر نشان کرد: لنده در شرایطی شهرستان شد که مشکلات اقتصادی و سیاسی فراوانی در سطح داخلی و بین‌المللی وجود داشته و متأسفانه زیرساخت‌های لازم برای شهرستانی آن رعایت نشده بود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: لنده آخرین شهرستان استان بوده و به تبع در این شرایط بد اقتصادی میزان خدمات‌دهی به آن با مشکلاتی رو به رو است.

مرادی در ادامه افزود: تلاش ما در جهت برطرف کردن مشکلات در حوزه‌های بهداشت و درمان، علمی، آموزشی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی بوده که امیدواریم با عنایت مسئولان در سطح استان و کشور بتوانیم به این مهم دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار