کد خبر: ۸۳۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 15 March 2020
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، سه پایانه مسافربری اتوبوسی و سواری بین شهری این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد ​نصیری راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم بنا به تشخیص ستاد بحران استان و در راستای پیشگیری از ویروس کرونا گرفته شده است.
وی افزود: با همکاری صنوف ناوگان حمل و نقل اتوبوسی و سواری بین شهری سه پایانه مسافربری یاسوج، گچساران و دهدشت تا اطلاع ثانوی بدلیل رعایت مسایل بهداشتی و جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا تعطیل شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پایانه ها در این مدت هیچ گونه جا به جایی مسافر را در این مدت انجام نخواهند داد.
نصیری راد با اشاره به ممنوعیت تردد در محورهای ارتباطی منتهی به استان کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: به منظور جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا در استان، جاده قدیم یاسوج شیراز توسط عوامل راهداری تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
وی تاکید کرد: در این ایام در راستای تصمیمات ستاد بحران استان از ورود خودروهایی که قصد سفر و اقامت در استان را دارند، جلوگیری می شود..
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از هموطنان خواست عید امسال را در خانه بمانند و از سفرهای نوروزی در سال جدید صرف نظر کنند.
افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار