کد خبر: ۷۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 13 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از سایت خبری آوای ماغر،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی طرج هجرت 3 مدارس این شهرستان گفت:طرح هجرت 3 جهت عمران و آبادانی مدارس فرسوده می باشد و ما به جهادگران این عرصه افتخار می کنیم.

مسیح دموری نژاد با اشاره به جایگاه ویژه آموزش و پروش در جامعه، افزود:آموزش و پرورش زیر بنای کل جامعه است،زیرا اگر دانش آموزان،مدیران ،فرهنگیان و والدین دانش آموزان را محاسبه کنیم می بینیم نزدیک به 40 میلیون از جامعه ما با این نهاد مهم و تاثر گذار سرو کار دارد.

دموری نژاد تصریح کرد:بقای جامعه ما به بقای آموزش و پرورش گره خورده است و پایه و اساس عمران و آبادنی کشور ما وابسته به آموزش و پرورش می باشد.

وی گفت: آموزش و پرورش تنها بخشی از کشور است که هر چه هزینه در آن شود ،ضررنمی کنیم؛باهزینه هایی که در این نهاد می کنیم در واقع آینده مملکت را می سازیم.

دموری افزود:اگر آموزش و پروش درست و حسابی نباشد عسلویه ای در کار نیست،از انرژی هسته ای خبری نیست و مهم تر از همه اینکه در این نهاد آینده سازان مملکت پرورش می یابند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت:دانش آموزانی که در عرصه اردوی جهادی حضور می یابند علاوه بر برکات و آثار معنوی فنونی و تخصص هایی هم یاد می گیرند که در آینده به درد آنها می خورد.

دموری با بیان تشکر از دانش آموزانی که به صورت داوطلبانه آماده شرکت در این طرح شدند گفت:امسال بنا به اولیت سه مدرسه از سه مقطع جهت تعمیر و زیباسازی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا کار زیبا سازی و تعمیر آن را تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید تکمیل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار