کد خبر: ۷۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹ 13 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان منابع طبیعی کشور به خصوص فرماندهی حفاظت سازمان جنگل‌ها به جد پیگیر علت اصلی مرگ فرمانده حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد هستند.

 محمدرحیم برزمند در جمع خبرنگاران با تسلیت دوباره مرگ مرحوم هوشنگ نادری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: مرگ این همکار ما در حین خدمت به منابع طبیعی و جنگل‌ها صورت گرفت که مرگی شهادت‌گونه بود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مسئولان منابع طبیعی کشور به خصوص یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها افزود: پس از اطلاع یافتن از مرگ همکار عزیزمان حافظ یکم هوشنگ نادری در تاریخ نهم مرداد ماه جاری که در حین انجام خدمت رخ داد مراتب بلافاصله به اطلاع فرمانده یگان حفاظت از سازمان جنگل‌های کشور رسید.

این فرمانده حفاظت از منابع طبیعی بیان کرد: بلافاصله پس از گزارش ما به مسئولان منابع طبیعی کشور، سرهنگ امجدیان مسئول بازرسی یگان حفاظت از سازمان جنگل‌ها یک روز پس از حادثه در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد.

برزمند افزود: مسئول بازرسی یگان حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌های کشور پس از حضور در منزل مرحوم نادری و تسلیت به خانواده آن همکار، در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرد و محل را مورد بازدید میدانی قرار داد.

وی گفت: در این بازدید مراحل مختلف از جمله تهیه تصویر و تشکیل جلسات با حضور اداره آگاهی، پزشکی قانونی و مقامات قضایی و انتظامی برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای به جریان انداختن پرونده و تعیین تکلیف آن اقدامات مؤثری از سوی بازرسی یگان حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی کشور انجام شد که جای تقدیر دارد.

برزمند از حضور سبزعلی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌های کشور به دلیل حساسیت موضوع در تاریخ 12 مرداد ماه در استان خبر داد و گفت: جلسه‌ای با حضور مسئولان منابع طبیعی استان و شهرستان‌های مختلف استان با حضور فرمانده یگان حفاظت کشور برگزار شد و همه جوانب این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نشستی در همین راستا با مسئولان قضایی و امنیتی برگزار شد که امیدواریم پس از جمع‌بندی همه اقدامات انجام شده علت اصلی این حادثه برای اطلاع عموم اعلام شود.

به گزارش فارس، عصر روز نهم مرداد ماه امسال هنگامی که مرحوم نادری راکب خودروی متخلفین قاچاق چوب بود در یکی از محورهای فرعی شهر یاسوج به دلایل نامعلومی از پرتگاه سقوط کرد که به همین دلیل برخی معتقدند متخلفین مسبب این سقوط و مرگ مرحوم هوشنگ نادری بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار