کد خبر: ۵۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 10 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراجمد،حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم روز رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویر احمد در بزرگداشت روز جهانی قدس در جمع مردم شهر سی سخت ضمن بیان هدف از نامگذاری این روز به نام روز جهانی قدس گفت:اگر به تاریخچه جنایات سال 1947 رژیم صهیونیستی برگردیم به کشتار مردم صبرا و شتیلا میرسیم.

خرم‌روز به عمق تفکر ناب امام خمینی در نامگذاری این روز اشاره کرد و افزود:امام خمینی به فکر قدرت امت مسلمان بود.

وی به پیامد ناشی از حضور مردم در روز قدس در شرایط کنونی اشاره کرد تاکید کرد:در این شرایط استکبار با ایجاد گروههای تروریستی در منطقه به دنبال ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل است و مردم مظلوم منطقه را به بهانه های مختلف به قتل عام میرسانند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان تصریح کرد:یکی از پیامهای روز قدس لبیک گفتن به امام و رهبری و پافشاری بر آرمانهای اساسی انقلاب است.

خرم روز ابراز داشت:آنها که شعار نه غزه – نه لبنان سر میدادند اگر کمی بصیرت خود را بالا ببرند بدون شک مقابله استکبار جهانی با ایران اسلامی را به وضوح خواهند دید.

وی در ادامه به شرایط تیم مذاکره کننده و قرار گرفتن در مقابل سران استکبار جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه در این شرایط هم شاهد بازی درآوردن و موج سواری های طرفهای غربی هستیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار